رادان خبر داد:

تشکیل پلیس افتخاری در نیمه دوم امسال

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تشکیل پلیس افتخاری طی نیمه دوم امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۴۹۳
تشکیل پلیس افتخاری در نیمه دوم امسال

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ پاسدار احمد رضا رادان امروز در مشهد افزود: قانون و دستورالعمل تشکیل پلیس افتخاری را ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کرده و آیین نامه آن در دست تنظیم است.

وی هدف از تشکیل پلیس افتخاری را مشارکت مردم در عرصه تامین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرم و فرهنگ سازی لازم در این زمینه  اعلام کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس در عرصه برخورد با جرایم و از جمله جرایم خشن با هیچ کس تعارف ندارد و به طور قاطع و بدون اغماض با متخلفان و اخلالگران در نظم و امنیت برخورد می کند.

سردار رادان افزود: نیروی انتظامی توجه خاصی به ارتقای کمی و کیفی توانمندی و تجهیزات خود و استفاده از فناوری های روز در مسیر خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت در جامعه دارد.

وی گفت : بخش  بزرگ این فناوری ها  را متخصصان داخلی و با بهره گیری از توان داخل کشور تولید می کنند و به کار می گیرند و پلیس ایران از این نظر در سطح بالاتری  در مقایسه با پلیس کشورهای منطقه قرار دارد.

همچنین با حضور جانشین فرمانده انتظامی کشور 1300 نفر از دانش آموختگان مرکز آموزشی ثامن الائمه نیروی انتظامی در مشهد موفق به کسب درجه  و سردوشی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در این مراسم گفت: خدمتی بالاتر از خدمت به مردم ، ایجاد آرامش در جامعه ، حفظ امنیت کشور و احقاق حق مظلومان نیست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با  ابراز تاسف  از بروز حادثه تصادف 2دستگاه اتوبوس در محور قم – تهران و با بیان این که  اشکال فنی خودرو از دلایل بروز  این حادثه بوده است گفت: رانندگان وسایل نقلیه باید قبل از سفر از ایمنی و سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

سردار رادان افزود: با توجه به روزهای پایانی تعطیلات تابستانی، افزایش سفرهای برون شهری و در آستانه بازگشایی مدارس، نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در آماده باش کامل برای ارائه خدمات به مردم به سر می برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها