نظر مرادی کرمانی درباره راهیابی قهرمان«قصه‌های مجید» به شورای شهر اصفهان

هوشنگ مرادی کرمانی با اشاره به شخصیت و نوع نگاه مهدی باقربیگی بازیگر مجموعه تلویزیونی «قصه‌های مجید» برای او در فعالیت جدیدش به عنوان عضو شورای شهر اصفهان، آرزوی موفقیت کرد.
کد خبر: ۵۹۵۹۵۸
نظر مرادی کرمانی درباره راهیابی قهرمان«قصه‌های مجید» به شورای شهر اصفهان

هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده پیشکسوت و خالق «قصه‌های مجید» در گفت و گو با مهر در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تا چه اندازه شهرت مهدی باقربیگی (بازیگر مجموعه تلویزیونی قصه‌های مجید) در راهیابی او به شورای شهر اصفهان تاثیر داشته است؟ گفت: «قصه‌های مجید» باعث شد که مهدی باقربیگی به جامعه معرفی شود و البته آقای پوراحمد و همه عواملی که این فیلم را ساختند هم، نقش بسیار مهمی در این معرفی داشتند.

وی افزود: خیلی‌ها وارد سینما و تلویزیون شدند ولی آیا همه آنها توانستند به اینچنین جایگاه‌ها و مراتبی برسند؟ خیلی‌هایشان خیلی بدتر از آنچه که می‌توانستند بشوند، شدند چون ظرفیت آن شهرت و موقعیت را نداشتند و وارد چرخه‌ای می‌شوند که شهرت مولفه اصلی آن است و خارج از تحمل آنهاست؛ به هر حال شهرت پیدا می‌کنند و مردم می‌خواهند با آنها عکس یادگاری و امضا بگیرند. این موارد وجود داشته و شما می‌توانید این را در بچه‌هایی که در فیلم‌های کیارستمی و بیضایی بازی کرده‌اند، جستجو کنید.

این نویبسنده همچنین درباره اینکه باقربیگی تا چه اندازه می‌تواند در فعالیت جدیدش برای مردم شهر اصفهان مفید واقع شود؟ گفت: این بستگی به شخصیت و موقعیت و نحوه تفکر و عمل خود او دارد و من در حدِ همان قصه‌ها و نقشی که ایفا کرده بود، او را می‌شناسم و البته خیلی هم او را دوست دارم و پسر خیلی خوبی است و فرزند معنوی من و عوامل آن سریال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها