مدیرعامل باشگاه استقلال، گرفتن چندباره تست دوپینگ از مجیدی را مشکوک دانست

فتح‌الله‌زاده: چوب لای چرخ استقلال می‌گذارند

علی فتح‌الله‌زاده مدعی است که فضای پیرامون باشگاه، به گونه‌ای است که او تصور می‌کند دست‌هایی در کار است تا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار برود. او دو دلیل را برای این تصور خود دارد؛ 1ـ لغو نشدن بازی‌های استقلال در لیگ، 2ـ گرفتن چندباره تست دوپینگ از فرهاد مجیدی.
کد خبر: ۵۹۵۳۴۵

سازمان لیگ در حالی به گفته مسئولان این سازمان بشدت تحت فشار کارلوس کرش، سرمربی تیم ملی فوتبال در زمینه پایان زودهنگام لیگ یا معافیت بازیکنان ملی‌پوش از حضور در عرصه لیگ قرار دارد که از سوی دیگر باشگاهی چون استقلال نیز خواستار تعویق بازی‌های این تیم در لیگ است؛ موضوعی که البته با مخالفت سازمان لیگ مواجه شده و این تیم باید پنجشنبه شب این هفته در اصفهان با ذوب‌آهن دیدار کرده و سپس خود را آماده سفر به تایلند کند.

همزمان در حالی که فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال و این باشگاه بشدت از گرفتن تست دوپینگ از مجیدی برآشفته‌اند، احمد هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال انتخاب دو بازیکن استقلال و دو بازیکن پرسپولیس برای اخذ نمونه دوپینگ در شهرآورد تهران را برحسب قرعه‌کشی دانست؛ قرعه‌ای که در حضور نمایندگان دو باشگاه انجام شده است.

هاشمیان در عین حال تصریح کرده است: مجیدی و استقلال باید خوشحال باشند که در سال‌های اخیر اینقدر از این بازیکن تست دوپینگ گرفته شده تا معلوم شود او ورزشکار پاکی است. با وجود این مسائل، فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال طور دیگری به اظهارنظر پرداخت. او به ایسنا گفت: به نظر می‌رسد در فوتبال ایران هرکس صدایش بلندتر باشد و داد بزند، بیشتر موفق است. جوری با ما رفتار می‌شود که آدم به این نتیجه می‌رسد، می‌خواهند استقلال هرچه زودتر در لیگ قهرمانان آسیا حذف و خیال عده‌ای راحت شود.

وی گفت: نمی‌دانم چند بار باید درباره فشردگی رقابت‌ها صحبت کنیم، واقعیت این است که دارم به این مساله مشکوک می‌شوم. متاسفانه اتفاقات عجیب و غریبی برای ما رخ می‌دهد. شما بروید و تاریخ لیگ را یک بار مرور کنید. متوجه می‌شوید که هیچ‌گاه تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا بوده، به اندازه بقیه بازی نمی‌کرده و همواره چند بازی از دیگر تیم‌ها عقب بوده است.

مدیرعامل استقلال درباره فرهاد مجیدی هم گفت: مورد دیگر این‌که یک بازیکن با شخصیت مثل مجیدی چند بار باید در یک سال تست دوپینگ بدهد؟ این نمی‌شود که در 1.5 سال، ده بار از یک بازیکن تست دوپینگ بگیرند و از یک نفر به هیچ وجه در پنج سال تست دوپینگ نگیرند.

وی درباره کسر امتیاز از باشگاه استقلال به دلیل فحاشی تماشاگران منسوب به این تیم گفت: در سایت فیفا از استقلال، ملوان و داماش امتیازی کسر نشده است. به نظر می‌رسد فیفا هم به کسر امتیاز به دلیل فحاشی تماشاگران اعتقادی ندارد. از ماده 58 تفسیر اشتباهی شده است و دو بندی را که در اساسنامه فیفا وجود دارد، در یک بند تلفیق کرده‌ و دچار این مشکلات شده‌ایم. ما درخواست اعاده دادرسی داده‌ و اگر در آنجا هم موفق نباشیم، به دادگاه عالی ورزش(CAS) شکایت‌ می‌بریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها