تلویزیون برای آخر هفته بینندگان فیلم های متنوعی تدارک دیده است.
کد خبر: ۵۹۲۵۱۳
«رودخانه وحشی» در تلویزیون جاری می‌شود/ فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و پسرخاله» امروز از شبکه 2

امروز و فردا حدود 15 فیلم ایرانی از شبکه‌های مختلف تلویزیون به نمایش درمی‌آید. از میان این فیلم‌ها می‌توان به یک نفر دیگر، کلاه قرمزی و پسرخاله، دستنوشته‌ها، عشق +2، و از سرنوشت، کیفر، شاعر قله‌های مه‌آلود، رنگ‌های زندگی، خاطرات روزانه من، آلونک و آلزایمر اشاره کرد.

شبکه یک

امروز: ساعت 22، سایه سکوت

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه یک نفر دیگر

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «سایه سکوت» به کارگردانی جیمز مارش، امروز ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. آندرئا رایزربورگ و کلایو اوون در این فیلم که محصول مشترک ایرلند و انگلیس است، بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «یک نفر دیگر» به کارگردانی بهنام بهزادی فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش درمی‌آید. کورش سلیمانی، لیندا کیانی، امید روحانی، علیرضا آقاخانی، مهدی بجستانی و احسان امانی در فیلم تلویزیونی «یک نفر دیگر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه 2

امروز: ساعت یک بامداد، شکارچی ذهن‌/ ‌ساعت 9، پینوکیو ‌/ ‌ساعت 14و 30 دقیقه، کلاه قرمزی و پسرخاله‌/ ‌ساعت 21، توطئه (قسمت دوم)

فردا: ساعت 8، جنگجوی آواره‌/ ‌ساعت 17 و‌30 دقیقه، داستانی در مزرعه‌/ ‌ساعت 23، دستنوشته‌ها

فیلم سینمایی «شکارچی ذهن» به کارگردانی رنی هارلین، امروز ساعت یک بامداد از شبکه دو پخش می‌شود. ایون بیلی، کلیفتون کالینز و ویل کپت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انیمیشن «پینوکیو 9» به کارگردانی بن شرپستن، امروز ساعت 9 از شبکه دو در قالب برنامه «سینما صبحانه» به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و پسرخاله» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی مشترک کاوه دژکام، ایرج طهماسب، محمدمهدی دادگو و حمید جبلی، امروز ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «توطئه» (قسمت دوم)» به کارگردانی اندرو هال، امروز ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. استفان دورف، کاترین مورینو و گرگ بریک در این فیلم محصول سال 2008 فرانسه و کانادا بازی کرده‌اند.

فردا ساعت 8 انیمیشن «جنگجوی آواره» به کارگردانی آنتونیو زوررا در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «داستانی در مزرعه» به کارگردانی نیل فیرنلی، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود. تام هیتون، جیشن فیشر و زک لودویک در فیلم سینمایی «داستانی در مزرعه» محصول سال 2009 آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دستنوشته‌ها» به کارگردانی مهرزاد مینویی فردا ساعت 23 تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

شبکه 3

امروز: ساعت 11، عشق+2‌/ ‌ساعت 16 و 30 دقیقه، قهرمان دنیای یخ‌/ ‌ساعت 19، محافظین محله‌/ ‌ساعت 23 و 30 دقیقه، نقشه پرواز

فردا: ساعت 11، آخرین دام گذار‌/‌ ساعت 16 و از سرنوشت

فیلم سینمایی «عشق +2» به کارگردانی رضا کریمی امروز ساعت 11 از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «قهرمان دنیای یخ» به کارگردانی سیلوین آرچام باولت، امروز ساعت 16 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم محصول سال 2009 کانادا بازیگرانی چون پیر پل، دانیل آدل و بیو لیو استیو بگین به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «محافظین محله» امروز ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی اکیوا اشافر و محصول سال 2012 آمریکاست.

فیلم سینمایی «نقشه پرواز» به کارگردانی رابرت سواینتکه، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «آخرین دام‌گذار» به کارگردانی نیکلاس وانیر، فردا ساعت 11 از شبکه سه پخش می‌شود. نورمن وینتر و می‌لوو در این اثر سینمایی که محصول سال 2004 فرانسه، آلمان و سوئیس است، بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «و از سرنوشت» به کارگردانی فرزاد مؤتمن فردا ساعت 16 از شبکه سه پخش می‌شود. نگین صدق گویا، جمشید جهان‌زاده و فهیمه رحیمیان در فیلم تلویزیونی «و از سرنوشت» محصول سال 1392 مرکز سیما فیلم بازی می‌کنند.

شبکه 4

امروز: ساعت 11، رودخانه وحشی‌/ ‌ساعت 16 ماده 22‌

فردا: ساعت 11، ساطور‌/‌ ساعت 20 و 30 دقیقه، کیفر

فیلم سینمایی «رودخانه وحشی» به کارگردانی الیا کازان، محصول سال 1960 آمریکا، امروز ساعت 11 در قالب برنامه جشنواره تابستانی شبکه چهار سیما به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «ماده 22» به کارگردانی مایک نیکولز، امروز ساعت 16 از شبکه چهار‌ بازپخش می‌شود. آلن آرکین، مارتین بالسام و ریچارد بنجامین در فیلم سینمایی «ماده 22» محصول سال 1970 آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ساطور» ساخته گوستا گاوراس، محصول سال 2005 بلژیک، فردا ساعت 11 در قالب برنامه جشنواره تابستانی از شبکه چهار پخش می‌شود.فیلم سینمایی «کیفر» به کارگردانی حسن فتحی فردا ساعت20 و 30 دقیقه در قالب برنامه سینما 4 از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، فیلمساز کوچک

فردا: ساعت40 دقیقه بامداد، تعویض‌/‌ ساعت 9 و 15 دقیقه، لوک خوش‌شانس‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه جزیره بی‌عدالتی‌ها، آلکاتراز

فیلم سینمایی «فیلمساز کوچک» به کارگردانی کاوه سجادی امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. علی دهکردی، بهاره رهنما، اسماعیل خلج، مهرداد فلاحتگر و فلامک جنیدی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «تعویض» ساعت 40 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران بازپخش می‌شود. این فیلم را فردریک اسچوندورفر کارگردانی کرده و کارین وناس، اریک کانتونا، مهدی نبوا و اورلین ریکوینگ در آن بازی کرده‌اند.

انیمیشن «لوک خوش‌شانس» ساخته اولیور جین ماری، محصول سال 2007 فرانسه، فردا ساعت 9 و 15 دقیقه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

فردا ساعت 13 و 30 دقیقه نیز «جزیره بی‌عدالتی‌ها، آلکاتراز» فیلمی به کارگردانی مارک روکو از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، شاعر قله‌های مه‌آلود

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، رنگ‌های زندگی

فیلم تلویزیونی «شاعر قله‌های مه‌آلود» به کارگردانی شهرام باباپور امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

ساعت 13 و 30 دقیقه فردا فیلم تلویزیونی «رنگ‌های زندگی» از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های «زنگار»، «انتهای یک رویا»،«هنوز هم دوست‌داشتنی»، «توفان تگرگ»، «قصه‌ها و واقعیت‌ها» و «معتمد محل» نیز فردا ساعت 13 و 15 دقیقه، 15، 17، 19، 21 و 23 از این شبکه پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها