شاید تا نیم فصل من نباشم و جباری به استقلال کمک کند

فتح‌الله‌زاده: کرش به استقلال کمک کند

مدیرعامل باشگاه استقلال با تشریح آخرین شرایط تیم فوتبال این باشگاه از رسانه‌ها و مسئولان خواست کمک کنند تا استقلال به عنوان نماینده ایران بتواند جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به کلکسیون افتخارات فوتبال کشورمان اضافه کند.
کد خبر: ۵۹۱۴۵۲

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با مهر در ارزیابی شرایط کنونی استقلال گفت: تنها نگرانی ما فشردگی بازی‌ها و فشارهایی است که به دلیل آن به بازیکنان وارد می‌شود. این فشار در روند کاری استقلال تاثیرگذار است، پس امیدوارم تا دیدار برگشت مقابل بوریرام تایلند با یک بازسازی خوب بتوانیم نمایش خوبی در دیدار برگشت داشته باشیم.

آیا دلیل خوب نبودن استقلال در دیدار رفت برابر بوریرام، همین خستگی بازیکنان بود؟ مدیرعامل استقلال در پاسخ به این پرسش گفت: به هر حال بازیکنان استقلال فشار زیادی را به خاطر برگزاری دیدارهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تحمل کرده‌اند. در دیدار با بوریرام هم اگر ما گل زودهنگام را نمی‌زدیم، طبیعتا بازیکنان باید فشار بیشتری وارد می‌کردند تا به گل برسند، اما وقتی زود گل زدیم بازیکنان سعی کردند حفظ نتیجه کنند. با این حال من به دیدار برگشت خوشبین هستم.

وی با بیان این‌که مصدومیت و غیبت چند بازیکن هم روی کار استقلال تاثیر منفی گذاشته است، تصریح کرد: به هر حال ما چند بازیکن تاثیرگذارمان را در اختیار نداریم. ساموئل و جمشیدیان دو بازیکنی هستند که استقلال به وجودشان نیاز دارد، اما مصدوم هستند. تیموریان هم همین شرایط را دارد. ان‌شاءلله برای بازی برگشت شرایط استقلال بهتر می‌شود و مطمئنم با تدبیر کادر فنی با یک تاکتیک مناسب به میدان خواهیم رفت.

به دلیل همین نگرانی‌هاست که امیر قلعه‌نویی، سرمربی آبی‌ها از کارلوس کرش خواسته بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی دعوت نشوند. مدیرعامل استقلال در این باره گفت: ما درخواست خود را در این باره ارائه داده‌ایم و امیدواریم مسئولان فدراسیون و کرش شرایط استقلال را درک کنند. به هر حال ما برای این‌که به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا برسیم سختی‌های زیادی را متحمل شده و زیاد اذیت شده‌ایم. حالا همه باید کمک کنند که استقلال بتواند به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسد.

روز شنبه پیامکی منتشر شد مبنی بر این‌که استقلال با کمک فرهاد مجیدی از وزارت ورزش و جوانان کمک میلیاردی دریافت کرده است. فتح‌الله‌زاده در این باره گفت: اینها همه شایعه است. ما از همان زمانی که مثل پرسپولیس یک میلیارد تومان از وزارت ورزش گرفتیم تا به حال یک ریال دیگر دریافت نکرده‌ایم. حتی از بودجه‌ای که مجلس برای استقلال مصوب کرده نیز یک ریال دریافت نکرده‌ایم. اینها همه شایعه است که برخی‌ها به دنبال آن هستند و واقعیت ندارد.

وی درباره مشکلاتی که بین مجتبی جباری و باشگاه سپاهان به وجود آمده است، گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم. حتی اگر او بخواهد به استقلال بیاید تا نیم فصل حق بازی ندارد. با این حال توصیه من به جباری این است که مشکلش را حل کند و به تیمش برگردد. او تیم خوبی پیدا کرده و کادر فنی خوبی هم دارد. سپاهان تیم بزرگی است و حیف است جباری بیرون بماند.

برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. فعلا که ما هستیم، ببینیم تا نیم فصل چه می‌شود، شاید آن وقت ما نبودیم و جباری توانست برگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها