اختلاف نظر نفتی ها

مجادله بر سر گل پیروزی !

پرسپولیس در آتش نفت سوخت

تیم پرسپولیس در آغاز هفته ششم لیگ برتر و در مصاف با نفت تهران در ورزشگاه تختی با یک گل مغلوب شد تا سرخ ها در آتش نفت بسوزند .
کد خبر: ۵۹۰۷۳۴
پرسپولیس در آتش نفت سوخت

به گزارش جام جم ورزشی ، در این بازی و در شرایطی که هر دو تیم ارایه گر یک بازی کسل کننده و سرد بودند و به نوعی به مساوی راضی شده بودند ، علی قربانی که در نیمه اول جایگزین مهرداد اولادی شده بود ، بر روی مانور رضا نوروزی و سانتر او بر روی دروازه ، با یک چرخش عالی توپ را به دور از دستان نیلسون برزیلی ، در قعر دروازه پرسپولیس قرار داد تا علی دایی و پرسپولیس در وقت های اضافی بازی مغلوب یحیی گل محمدی و تیم نفت شوند .
تیم نفت با این پیروزی با ارزش 13 امتیازی شد تا موقتا به صدر جدول صعود کند و پرسپولیس نیز با این شکست در امتیاز 10 باقی ماند .
در پایان این بازی رضا نوروزی بعنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و عزتی نیز بعنوان بازیکن اخلاق ، جوایزی را از سازمان لیگ دریافت کردند .   

 

شعار هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان به جز نیلسون و عالیشاه

هواداران پرسپولیس پس از شکست مقابل نفت علیه بازیکنان تیم‌شان شعار سر داده و آن‌ها را "بی‌غیرت" خواندند.

به گزارش ایسنا، در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران هواداران پرسپولیس به شدت علیه بازیکنان این تیم شعار داده و آن‌ها را بی‌غیرت خواندند.

این شعارها هنگام خروج بازیکنان پرسپولیس از زمین علیه آن‌ها سر داده شد. در این میان فقط نیلسون و امید عالیشاه بودند که تشویق شدند.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
۰
۰
هرچه داد بر سر این تیم بزنیم بازم كمه. معلوم نیست این علی دایی داره چكار میكنه ؟ فقط هارت و پورت داره. مهدی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
۰
۰
خسته شدیم به خدا. در این تیم رو تخته كنید خیال ما رو راحت. حتما باز علی دایی میخواد بگه: آقای فلدوسی پول داول سل مالو بلید

نیازمندی ها