امیر قلعه نویی برای چهارمین بار است که یک تیم را در لیگ قهرمانان آسیا هدایت می کند، او در سر بار قبلی حضور خود در این رقابتها به عنوان سرمربی نتایج مختلفی به دست آورده است.
کد خبر: ۵۸۹۹۵۷
کارنامه قلعه نویی در 4 بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا


به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ استقلال در این دوره از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است که فردا در این مرحله مقابل بوریرام تایلند قرار می گیرد.
بد نیست نگاهی به عملکرد قلعه نویی در چهار دوره گذشته حضورش در این رقابت ها به عنوان سرمربی داشته باشیم. لازم به یادآوری است که قلعه نویی در چهار دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی با دو تیم سپاهان و استقلال حضور داشته و 27 بازی را با این تیم ها در این لیگ مربی گری کرده است. او در مجموع 12 برد، 9 مساوی و شش باخت به دست آورده است.

/Media/Image/1392/05/11/635110648236876481.jpg
سال 2009: زمانی که قلعه نویی برای نخستین بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی را تجربه کرد نتایج جالبی را به دست نیاورد. استقلال در مرحله گروهی تنها چهار امتیاز به دست آورد و حذف شد.
سال 2010: در این سال قلعه نویی سرمربی سپاهان بود. سپاهان با سرمربی گری امیر قلعه نویی هشت امتیاز کسب کرد و در مرحله گروهی حذف شد. البته سپاهان قلعه نویی در روزهای آخر مرحله گروهی شانس نیاورد.
سال 2011: سپاهان اینبار با امیر قلعه نویی تا مرحله یک چهارم نهایی پیش آمد اما پس از پایان فصل 90-89 لیگ برتر قلعه نویی از سپاهان جدا شد و این تیم اصفهانی با مربی جدیدش یعنی بوناچیچ از دور رقابت ها حذف شد.
سال 2013: این چهارمین حضور امیر قلعه نویی در لیگ قهرمانان آسیاست. تیم او در مرحله گروهی مسابقات با ٤ پیروزی در ٦ مسابقه و کسب ١٣ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه به مرحله دوم صعود کرد و با پیروزی در این مرحله به دور یک چهارم نهایی رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها