در راستای آغاز طرح ملی اولین نشست صمیمی در 100 محله کم برخوردار کشور انجام شد؛

نشست تیم تخصصی با مردم محله علی آباد شهر برازجان 

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

واریز مابه‌التفاوت مستمری به حساب مددجویان

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه به زودی مابه‌التفاوت افزایش مستمری مددجویان به حساب آنها ریخته خواهد شد، گفت: بنا داریم فاز دوم طرح آفتاب را به شکل جدیدی آغاز کنیم.
کد خبر: ۵۸۸۲۳۸
واریز مابه‌التفاوت مستمری به حساب مددجویان

همایون هاشمی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان بخش مشارکت‌های مردمی گام بلندی را برای حمایت از مددجویان و افراد نیازمند برداشت اظهار داشت: با برگزاری گلریزان‌های متعدد کمک‌های خوبی برای افراد تحت پوشش بهزیستی جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمکهای جامعه خیرین حامی معلولان کشور در ایام رمضان گفت: بیش از 13 میلیارد تومان در این ایام جمع‌آوری شد که بخش قابل توجهی از این کمکها برای تأمین سهم آورده مسکن معلولان هزینه خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص چگونگی تأمین سهم آورده مسکن معلولان و مددجویان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته قرار است بخشی از مبلغ مسکن معلولان توسط این سازمان بهزیستی و بخشی دیگر توسط خیرین تأمین شود.

وی از برگزاری فاز دوم طرح آفتاب خبر داد و گفت: به زودی این طرح در استانهای باقیمانده در کشور برگزار خواهد شد.

هاشمی در ادامه در خصوص پرداخت مابه‌التفاوت مستمری معلولان و مددجویان گفت: به زودی این مابه‌التفاوت به حساب جامعه هدف پرداخت خواهد شد و به نظر می‌رسد تا پایان شهریور این کار صورت بگیرد.

newsQrCode
برچسب ها: بهزیستی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها