مصدومیت پولادی یک ماه دیگر به پایان می رسد

رویانیان : دایی زیر بار استفاده از بازیکن خارجی نمی رود

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: سیاست کاری دایی به طوری است که از بازیکن غیر ایرانی کمتر استفاده می کند. سه، چهار گزینه خارجی داریم اما دایی زیر بار نمی رود که از بازیکن خارجی استفاده کند.
کد خبر: ۵۸۶۵۸۹
رویانیان : دایی زیر بار استفاده از بازیکن خارجی نمی رود


محمد رویانیان  گفت: حق پخش تلویزیونی باید به مبلغ 170 میلیارد تومان افزایش پیدا کند پیش از این قرار بود حق پخش تلویزیونی 17 میلیارد باشد اما این موضوع هم  عملی نشد.
به نظرم این پول زیادی نیست. حتی یک سوم درآمد هم نصیب باشگاه ها نمی شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: موضوع خنده داری است ،‌ تبلیغات دور زمین و حق پخش تلویزیونی با هم یک میلیارد شده است با این حال هیچ پولی به باشگاهی داده نشد.

وی افزود: در دوران قبلی کمک بیشتری به فوتبال ایران شد اما ما می گوییم می شود کاری کرد تا خیلی بیشتر از اینها فوتبال درآمدزایی داشته باشد و هزینه های جانبی فوتبال را از این راه تأمین کرد.

رویانیان در خصوص صحبت های فردوسی پور تصریح کرد: فردوسی پور از قول من گفته که رویانیان عذرخواهی کرده است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: از جریان تست دوپینگ برای تیم مس اطلاعی ندارم. من این خبر را تازه شنیده ام اما قرار نیست از کسی تست دوپینگ گرفته شود.

وی اظهار داشت: مصدومیت پولادی تا یک ماه دیگر به پایان می رسد علی رغم اینکه پیش بینی می شد 6 ماهی طول می کشد تا وی به تیم برگردد اما امیدوارم زمان کمتری برای بازگشت وی به تیم لازم داشته باشیم.

 

رویانیان خاطر نشان کرد: سیاست کاری دایی بر این منوال است که از بازیکن غیر ایرانی کمتر استفاده می کند به طوری که ما سه، چهار گزینه خارجی داریم اما دایی زیر بار نمی رود که از بازیکنان خارجی استفاده کند چون هر چقدر لیست به وی می دهیم باز کار خودش را می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها