دختر جوان 17 ساله که از حساب بانکی پدرش در طول سه ماه به صورت غیر مجاز برداشت و خرید و فروش کارت شارژ انجام می داد، توسط پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.
کد خبر: ۵۸۶۰۹۳
سوءاستفاده دختر از حساب بانکی پدر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی ماموران، اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این برداشت ها به صورت اینترنتی و بیشتر از یک ماه صورت گرفته است که نهایتاً پس از استعلام های صورت گرفته عامل برداشت از حساب که دختر شاکی بود، شناسایی و به این یگان احضار شد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در تحقیقات اولیه وی از گفتن حقیقت خودداری کرده ولی پس از رویت مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اقرار کرد؛ رمز دوم اینترنتی عابر بانک پدرم را بدون اجازه او فعال کرده و روزانه چندین کارت شارژ برای خود و دوستانم خریداری و اکنون از کرده خود پشیمان هستم.

سرهنگ مرتضویان افزود: به هیچ عنوان کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورتیکه گمان کردید اطلاعات شما در اختیار دیگران قرار دارد سریعاً نسبت به تغییر آن اقدام کرده و مراتب را به بانک مربوط اطلاع دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهدی
Germany
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
عجب دختری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
تقصیر بابا است كه شارِژ و پول توجیبی به دخترش نمیدهد.
عباس
Netherlands
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
عجب فرزندی , الان پدر دختر قیافه دیدنی دارد , وای به حال شوهر آینده این دختر

نیازمندی ها