شمشیربازی قهرمانی جهان - مجارستان؛

شمشیربازان اسلحه سابر صعود کردند

مجتبی عابدینی و علی پاکدامن با کسب پیروزی در مرحله دوم مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان وارد جدول 96 نفره این رقابت‌ها شدند.
کد خبر: ۵۸۶۰۸۷
شمشیربازان اسلحه سابر صعود کردند


به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیر بازی؛ در این میان محمد رهبری و فرزاد باهرارسباران هم بدون انجام بازی و با قرعه استراحت به این جدول صعود کردند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، چهار شمشیرباز اسلحه سابر کشورمان که امروز دوشنبه و در آغاز رقابت‌های انفرادی مسابقات قهرمانی جهان موفق به صعود از مرحله مقدماتی شده بودند، با عبور از مرحله دوم وارد جدول 98 نفره این رقابت‌ها شدند تا دیدارهای‌شان را برای صعود به جدول 64 نفره دنبال کنند.

بر این اساس و در جدول 128 نفره مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان که در بوداپست مجارستان جریان دارد و در بخش انفرادی اسلحه سابر، مجتبی عابدینی برابر نماینده کویت به برتری 15 بر 8 دست یافت و علی پاکدامن هم 15 بر 7 ورزشکار بلغارستان را شکست داد. در این مرحله از مسابقات محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران با قرعه استراحت روبرو بودند.

بدین ترتیب هر چهار شمشیرباز اسلحه سابر ایران به جدول 96 تایی مسابقات قهرمانی جهان راه یافتند. در این مرحله از مسابقات اما هیچ نمایندگان کشورمان با قرعه استراحت روبرو نیستند. آنها برای عبور از این مرحله باید نمایندگانی از آسیا و اروپا را از پیش رو بردارند.

طبق جدول 96 نفره مسابقات، مجتبی عابدینی به مصاف نماینده‌ای از بلژیک خواهد رفت. محمد رهبری با نماینده اسپانیا دیدار می‌کند. علی پاکدامن و فرزاد باهر ارسباران هم به ترتیب با شمشیربازانی از کره‌جنوبی و ژاپن دیدار می‌کنند. نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی دراین دیدارها وارد جدول 64 نفره مسابقات می‌شوند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهانی از امروز دوشنبه در بوداپست مجارستان آغاز شده و تا 21 مردادماه ادامه خواهد داشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها