11 راهکار برای راه اندازی آکادمی در تهران

نشست رویانیان با نماینده مشترک پرسپولیس و آ.ث.میلان

رویانیان در این نشست به نماینده دو باشگاه پرسپولیس و میلان اعلام کرد این باشگاه برای راه‌اندازی و دایر کردن آکادمی میلان در تهران علاقه‌مند است.
کد خبر: ۵۸۵۶۹۵
نشست رویانیان با نماینده مشترک پرسپولیس و آ.ث.میلان

به گزارش سایت جام جم ورزشی میرسعید نماینده مشترک و رابط باشگاه پرسپولیس و میلان که در پی دعوت محمد رویانیان به منظور بررسی اجرایی شدن برخی موارد مورد نظر برای همکاری دو باشگاه به تهران سفر کرده است، یکشنبه شب با حضور در دفتر مدیرعامل پرسپولیس نظرات و دیدگاه‌های باشگاه میلان درباره دایر کردن آکادمی میلان در ایران، برگزاری دیدار ستارگان باشگاه پرسپولیس و میلان و همچنین همکاری مشترک درباره امور پزشکی - ورزشی را با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشت.

در این نشست که از ساعت 23:30 تا یک بامداد در دفتر محمد رویانیان برگزار شد، شرایط و موارد همکاری به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت. باشگاه میلان در نامه‌ای مکتوب به محمد رویانیان درباره دایر کردن آکادمی میلان در ایران یازده مورد را اعلام کرده بود که مورد بررسی قرار گرفت.

محمد رویانیان در این باره اعلام کرد: یازده مورد اعلام شده از سوی باشگاه آ.ث.میلان در اختیار حمید استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس قرار می‌گیرد و باشگاه پرسپولیس پس از دریافت نظرات و کارشناسی استیلی، پاسخ خود در این باره را کتبا به باشگاه آ.ث.میلان اعلام خواهد کرد.

همچنین باشگاه میلان آمادگی برگزاری دیدار دوستانه و نمادین دو تیم ستارگان تاریخ میلان و ستارگان تاریخ پرسپولیس را اعلام داشته که مقرر شد باشگاه پرسپولیس پس از بررسی همه جانبه این موضوع، نظر کتبی خود درباره چگونگی و زمان پیشنهادی برای برگزاری این دیدار بیاد ماندنی را به باشگاه میلان اعلام کند.

میرسعید نیز تاکید کرد: در صورت اعلام آمادگی باشگاه پرسپولیس برای برگزاری دیدار با ستارگان میلان، چهره‌های سرشناس و ستارگان فوتبال این تیم مطرح ایتالیایی به تهران سفر می‌کنند. همچنین یکی از موضوعات طرح شده در این نشست انتقال تکنولوژی و دانش روز علم پزشکی - ورزشی بود که زمینه‌های همکاری در این باره، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد رویانیان در این نشست به نماینده دو باشگاه پرسپولیس و میلان اعلام کرد این باشگاه برای راه‌اندازی و دایر کردن آکادمی میلان در تهران علاقه‌مند است و قطعا در این زمینه پاسخ مطلوب خود را اعلام خواهد کرد. ضمن اینکه تلاش می‌کند تا این موضوع اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: بسیار مایلیم بازی ستارگان پرسپولیس و میلان در تهران برگزار شود و در این باره نیز شرایط در نظر گرفته شده را بررسی خواهیم کرد.

امیر مشیری مشاور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در امور بین‌الملل نیز در این نشست حضور داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها