بنابر اعلام مدیر برنامه های بازیکن عراقی

حضور کرار جاسم در استقلال منتفی شد

حضور «کرار جاسم» هافبک عراقی درتیم فوتبال استقلال تهران دربرهه کنونی منتفی شد .
کد خبر: ۵۸۵۰۷۲
حضور کرار جاسم در استقلال منتفی شد


چندی پیش وپس ازاینکه مسوولان باشگاه استقلال به دنبال جدایی«مجتبی جباری» از جمع آبی پوشان و پیوستن این بازیکن تاثیرگذار به تیم سپاهان اصفهان با فشار شدیدی از سوی هواداران مواجه شدند اعلام کردند که «کرار جاسم» عراقی را به خدمت گرفته اند.
به رغم اعلام جذب این هافبک عراقی از سوی مسوولان باشگاه استقلال، «کرار جاسم» همچنان در ترکیب تیم النجف در لیگ باشگاهی عراق به میدان رفت و حتی برای این تیم گلزنی هم کرد.
با این تفاسیر، مسوولان باشگاه استقلال مجبور شدند نام «کرار جاسم» را از فهرست آسیایی خود خارج کنند و حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان در برهه کنونی منتفی شد.
«کرار جاسم» دو فصل پیش و به دنبال درگیری با «مجتبی جباری» بر سر زدن یک ضربه آزاد در دیداراستقلال مقابل سایپامهر کرج درجام حذفی از جمع آبی پوشان جدا شد.
«امیرقلعه نویی» سرمربی تیم فوتبال استقلال که در هفته های اخیر اظهارات مختلفی در خصوص نبود بازیکنی جایگزین برای «مجتبی جباری» داشته است، پنجشنبه شب پس از شکست ۲ بر یک آبی پوشان مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی، بار دیگر این موضوع را تایید کرد که استقلال هافبک بازی سازی که بتواند مهاجمان را به خوبی تغذیه کند در اختیار ندارد.
البته «گوران لاوره» صربستانی که در اردوی تدارکاتی تیم فوتبال استقلال در اوکراین حضور یافته و در دیدار مقابل دینامو کی یف نیز برای آبی پوشان به میدان رفته بود در تهران حضور یافته و قرار است در صورت موفقیت در آزمون پزشکی، به جمع آبی پوشان اضافه شود.
تارنمای رسمی باشگاه استقلال ۳۰ تیر ماه اعلام کرده بود: وکیل کرارجاسم هافبک عراقی سابق استقلال در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یافت و پس ازتوافقاتی که صورت گرفت، جاسم به عضویت تیم استقلال درآمد و نام این بازیکن، همان روز به فهرست آسیایی استقلال اضافه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها