مبارزه سراسری پلیس انگلیس آخرهفته های پردردسر

بیش از 5000 نفر در ارتباط با جرایمی که به نحوی با مصرف مشروبات الکلی در ارتباطند ، تابستان امسال در یک اقدام سراسری از سوی پلیس انگلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۸۴۵۸

وزیر کشور انگلستان دیوید بلانکت انتظار دارد از نتایج این اقدام که در طول 2 ماه صورت گرفت برای تغییر و اصلاح مقرراتی استفاده کند که سبب می شود به عنوان عذر دستاویز مجرمانی شود که در اثر مستی دست به رفتار ضد اجتماعی می زنند.
گزارش کامل نتایج این اقدام چنین به دست می آید که 4000 مورد از موارد فوق الذکر مربوط به جرایم خیابانی است که از سوی مصرف کنندگان الکل و شراب اتفاق افتاده است.
این جرایم شامل هراس آفرینی و اذیت و آزار مداوم و اختلال در نظم اجتماعی می شود. آمار وزارت کشور همچنین گویای 9500 مورد خلافهای کوچک و بزرگ دیگر است که در اثر مصرف مشروبات الکلی از کودکان و بزرگسالان در مجامعه عمومی سر زده است.
به عقیده دولت انگلستان ، نتایج اقدام سراسری پلیس در تابستان امسال بویژه روزهای تعطیل آخر هفته نشاندهنده عمق مسائلی است که براثر مصرف مشروبات الکلی در خیابان های انگلستان به وسیله نوجوانان زیر 18 سال به وجود می آید. اقدام سراسری پلیس از 1500 مورد تخلف بارها، میخانه ها و مشروب فروشی ها در فروش مشروبات الکلی به نوجوانان زیر 18 سال پرده برداشت. همچنین روشن شد که در 51 درصد میخانه ها و یک سوم مشروب فروشی هایی که مورد بازدید قرار گرفت ،امکان فروش مشروبات الکلی به نوجوانان زیر 18 سال وجود دارد. این شرایط ممکن است در نگرش های قضایی تغییراتی به وجود آورد.


منبع: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دفتر لندن
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها