پرسپولیس با دایی بهتر هم می شود

پروین: ستاره سوم حق قلعه نویی است

به پرسپولیس جوان امیدوارم

پروین:پاداش جردن بهتر از بیابان است!

در جلسه تقدیر از ورزشکاران به علی‌آبادی و مسئولین گفتم به والیبالیست‌ها خانه‌ای ۱۰۰ متری در جردن بدهید نه در بیابان.
کد خبر: ۵۸۴۱۸۶
پروین:پاداش جردن بهتر از بیابان است!

علی پروین در خصوص مسائل مختلف با  فارس گفت‌وگویی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

آقای پروین چند مدتی بود که خبری در رسانه‌‌ها از شما نیست؟

چرا خدا را شکر در ماه مبارک رمضان مشغول راز و نیاز و خلوت کردن با خدای خودمان هستیم. من امیدوارم که ان‌شاءالله خدا سلامتی را به همه بیماران و چشم ‌انتظاران بدهد و جیب همه پر از پول باشد.

این روزها بیشتر شما را در تلویزیون می‌بینیم، چرا؟

دلیل خاصی ندارد. یک‌بار برای موفقیت تیم ملی و تبریک به مردم پشت خط رفتم و یک‌بار هم درخواستی از ما کردند و ما هم به خاطر اینکه بعدا نگویند پروین زندگی‌اش را مخفی می‌کند، نشستیم و با مردم بعد از سال‌ها درد دل غیر فوتبالی کردیم. نمی‌دانم به دل مردم چسبید یا نه؟ اما خدا شاهد است هر حرفی که زدم از صمیم قلبم بود. خدا آخر و عاقبت همه ما را به خیر کند.

از پرسپولیس چه خبر؟

خوشبختانه وضعیت خوب است و ما هم با توجه به جلسه‌ای که داشتیم و با وزیر حرف‌هایمان را زده‌ایم گوشه کار را گرفتیم و ان‌شاءالله مثل همیشه هر کمکی که از دستمان بر بیاید خالصانه انجام می‌دهیم اما این حرف را دوباره می‌زنم، من دنبال پست و مقام نیستم و پرسپولیس را به خاطر آنکه موهایم را در آن سفید کردم از جان و دل دوست دارم. اگر هم یک روز در این تیم نبودم عاشقانه هوادارش هستم و هیچ احدی هم نمی‌تواند ما را از این تیم جدا کند، به غیر از خدای بزرگ.

وضعیت پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خوشبختانه اوضاع خوب است، بالاخره تیم جوان شده و باید به این تیم فرصت داد، قدم اول را پرسپولیس خوب برداشت اما به نظرم می‌توانست با گل‌های بیشتر تراکتورسازی را که در چند سال پیش برای پرسپولیس دردسرساز شده بود، شکست دهد. در کل بازی اول کمی کار گره می‌خورد اما بچه‌ها خدا را شکر گره را باز کردند و حالا باید به ذوب‌آهن فکر کنند.

حتما این روزها صحبت‌های کی‌روش را هم شنیده‌اید؟

بله، بالاخره او تیم را به جام جهانی برده و همه چیز به نفع اوست. صحبت‌های خوبی را انجام داده اما احساس می‌کنم بد جوری داغ کرده است.

 منظورتان چیست؟

بالاخره ما به جام جهانی رفتیم و باید حرف کی‌روش را گوش کنیم اما نه جوری که خدای ناکرده به باشگاه‌های ما ضربه بخورد.

 یعنی مخالف برخی از حرف‌های او هستید؟

مخالف نه، اما لیگ پویا باعث می‌شود بچه‌ها آماده و سرحال‌تر شوند. کی‌روش به فکر رفتن به دور دوم جام جهانی است ما هم خدا خدا می‌کنیم این اتفاق بیافتد. پس باید حمایتش کرد اما به شرطی که هوای لیگ و باشگاه‌ها را هم داشته باشد. ان‌شاءالله جیب این بنده خدا کفاشیان هم که خیلی زحمت کشید پر می‌شود و به تیم ملی و کی‌روش بیشتر کمک می‌کند.

 منظورتان چه کمک‌هایی است؟

بدون هیچ قید و شرطی و بدون رودربایستی ما 15 بازی می‌خواهیم که در حد اروپا باشند. بازی‌های دوستانه، با تیم‌های آسیایی به درد ما نمی‌خورد و باید چند بازی گردن‌کلفت دوستانه خوب انجام دهیم تا دردهای ما را قبل از جام جهانی دوا کند. این خواسته خوب کی‌روش است. با یک برنامه‌ریزی و تعامل این اتفاق می‌افتد. البته موضوع کی‌روش و فدراسیون مسئله حادی نیست و با نشستن دور یک میز حل می‌شود.

 راستی در مراسم تقدیر از ورزشکارانی که در دیدار مقابل رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفتند، حضور داشتید؟

بله، از ما دعوت کردند و رفتیم به این بچه‌ها که کار قشنگی هم در رشته‌های مختلف انجام داده بودند، خسته نباشید گفتیم. بالاخره کار این بچه‌ها کمتر از کسب مدال نبود.

با والیبالیست‌ها هم دیدار کردید؟

بله، همان جا بهترین موقع بود و به علی‌آبادی و چند تا از این مسئولان گردن‌کلفت گفتم به قرآن به این بچه‌های والیبال باید در جردن خانه‌های 100 متری بدهید و نه در بیابان. خدا شاهد است حق‌شان است. خیلی خوشحال بودم این بچه‌ها را از نزدیک می‌دیدم، جای شما عکس یادگاری با آنها انداختم و به آنها گفتم که واقعا شیر مادر حلال‌تان باشد. گل کاشتید.

 ‌اما در پایان چرا وقتی هیئت مدیره پرسپولیس روز سه‌شنبه به درفشی‌فر رفت، شما نبودید؟

مسئله خاصی نبود، اطلاع داده بودم، کمی درگیر بودم این اتفاق نیافتاد ان‌شاءالله من هم می‌روم، بچه‌ها و کادر فنی را می‌بینیم. مشکل خاصی نبود. الان متاسفانه کمی اختلاف نظر بین سپاهان و پرسپولیس پیش آمده که مسئولان دو تیم دور یک میز می‌نشینند و آن را حل می‌کنند. من مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد. من همیشه مخالفم که فوتبالی‌ها رودرروی هم قرار بگیرند و مطمئنم سردار هم مخالف است ‌اما به نظرم آن خبر سپاهانی‌ها و موضوع دادگاه و این حرف‌ها درباره دهنوی کمی ماجرا را خراب کرد. ان‌شاءالله حل می‌شود. چون فضای فوتبال آرام باشد به نفع همه است و آن وقت مسائل فنی هم حرف اول را می‌زند. این موضوع لطمه‌ای به پرسپولیس وارد نمی‌کند و سرخپوشان با آرامش و با قدرت دل این مردم را شاد می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها