در روز 21 ماه رمضان چند فیلم ایرانی معناگرا از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود

«نامه» در روز شهادت امام علی(ع) به مقصد می‌رسد

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی جزر و مد، نورا، نبش قلب، قصیده شب بارانی، نامه، وزنه‌های بی‌وزن، قصص قرآنی، نگین و آخرین خواب بارانی فردا مصادف با سالروز شهادت امیرمومنان حضرت علی(ع) از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۶۹۸

شبکه یک

فردا ساعت 16، جزر و مد

فیلم تلویزیونی «جزر و مد» به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه‌کنندگی محمدهادی پروین، فردا ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره نیما یک بساز و بفروش ثروتمند تهرانی است که سال‌ها قبل همسر و پسرش آرمان را در شمال تنها گذاشته و به سودای به دست آوردن پول و ثروت بیشتر به تهران آمده است. آرمان که یکی از قهرمانان دوی کشور است برای انجام مسابقات به تهران می‌آید و در خانه پدرش مستقر می‌شود.

علی عمرانی و امیرحسین صدیق در فیلم تلویزیونی «جزر و مد» از تولیدات سال 1391 مرکز سیمافیلم بازی کرده‌اند.

شبکه دو

فردا ساعت 8، نورا / ساعت 17 و 30 دقیقه، نبش قلب / ساعت 23، قصیده شب بارانی

فیلم سینمایی «نورا» به کارگردانی محمود شولیزاده و تهیه‌کنندگی جواد ظهیری، فردا 8 صبح در قالب برنامه «سینما‌صبحانه» از شبکه دو پخش می‌‌شود.

خانواده نورا در بالای کوه زندگی می‌کنند و امورات خود را از راه زغال‌فروشی می‌گذرانند، نیاز، برادر بزرگ‌تر نورا قصد رفتن به روستا را دارد و نورا اصرار دارد که همراه او به روستا برود. در راه برگشت نورا که دوست دارد قطار را ببیند در اثر برخورد با قطار به ته دره سقوط می‌کند و در اثر این سقوط فلج می‌شود و نیاز با وجود مخالفت خانواده به امید شفا و بهبود خواهرش قصد دارد او را به امامزاده بالای کوه ببرد و... .

فیلم تلویزیونی «نبش قلب» به کارگردانی قاسم جعفری فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره مش رحیم پیرمرد روستایی است که پس از 20 سال از پایان جنگ در عملیات تفحص، بقایای جنازه فرزندش پیدا می‌شود. او براساس وصیت شهید، پیکر او را بدون هیچ مراسمی در روستایشان دفن می‌کند؛ روستایی که بیش از ده سال است به خاطر خشکسالی فاقد سکنه شده و کسی در آن زندگی نمی‌کند.

محمد پورضرغام، وهاب امین‌الرعایا، مریم نیک‌آیین و حیدر نیک‌آیین در فیلم تلویزیونی «نبش قلب» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قصیده شب بارانی» به کارگردانی علی سبزواری فردا ساعت 23 از شبکه دو پخش می‌شود.

قصیده شب بارانی، قصه پرستاری را در سال 67 و در اوج جنگ و موشک‌باران روایت می‌کند که تلفیق مسائل و مشکلات خانوادگی‌اش با مشکلات محل کار، اتفاقات جدیدی را پیش رویش قرار می‌دهد.

شیرین بینا، نگین صدق‌گویا، مهدی فقیه و مهرداد ضیایی در فیلم سینمایی «قصیده شب بارانی» بازی می‌کنند.

شبکه سه

فردا ساعت 17، نامه

فیلم تلویزیونی «نامه» به کارگردانی حسین حکمت‌جو و تهیه‌کنندگی یدالله شهیدی، فردا ساعت 17 از شبکه سه پخش می‌شود.

این فیلم تلویزیونی با نقش‌آفرینی بیتا سحرخیز، علیرام‌ نورایی، محمدرضا عباس‌نژاد و زویا خلیل‌آذر، داستان نامه‌ای است که در زمان جنگ تحمیلی نوشته شده و دختری پس از 20 سال آن را اتفاقی پیدا می‌کند و درصدد یافتن علت شهادت نویسنده نامه برمی‌آید. او در این مسیر با جانبازی آشنا می‌شود و...

فیلم تلویزیونی «نامه» از تولیدات سال 89 مرکز سیمافیلم در ژانر معناگرا و دفاع مقدس ساخته شده است.

شبکه چهار

فردا ساعت 11، وزنه‌های بی‌وزن

فیلم تلویزیونی «وزنه‌های بی‌وزن» به کارگردانی مجید شیخ‌انصاری فردا ساعت 11 از شبکه چهار پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است، علی که در کانادا مشغول تحصیل است، روز تولد حضرت علی(ع) به دلیل اتفاقاتی که برایش رخ می‌دهد، احساس می‌کند باید وزنه‌ای را که مدت‌ها بر روح خود تحمل کرده، بردارد و از زیر فشار آن خلاص شود... وحید رهبانی و پویان طباطبایی در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

فردا ساعت 9 و 15 دقیقه، قصص قرآن / ساعت 13 و 30 دقیقه، نگین

انیمیشن «قصص قرآنی (شتر حضرت صالح، حضرت عزیز، سگ اصحاب کهف)» به کارگردانی یونس عباس‌زاده و رشید برجی فردا ساعت 9 و 15 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

این انیمیشن زندگی سه نفر از پیامبران را روایت می‌کند. حضرت صالح سعی دارد قوم ثمود را که بسیار نافرمان است، به راه راست هدایت کند، ولی آنها قبول نمی‌کنند و از او معجزه می‌خواهند و خداوند از دل کوه، شتری را می‌فرستد که آنها شتر را می‌کشند و حضرت صالح به اذن خدا سه روز برای توبه کردن به آنها مهلت می‌دهد. حضرت عزیز، مرد جوانی است که به فقرا کمک می‌کند تا این‌که از خدا می‌خواهد زندگی پس از مرگ را به وی نشان دهد و... .

فیلم تلویزیونی «نگین» به کارگردانی احمد معظمی و با نقش‌آفرینی امیرمحمد زند، حدیث امیرامینی، بهار کاتوزی، جمال اجلالی و ساغر عزیزی فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

نگین، دختر جوانی است که مشکل مالی دارد و تصمیم می‌گیرد به هر طریقی شده پول به دست بیاورد. یک شرط‌بندی بین او و دو دوست خلافکارش (مهناز و محبوبه) شکل می‌گیرد. در این شرط‌بندی، او چادر به سر کرده و داخل یک خیریه می‌رود. نگین وارد خیریه شده و سراغ خانم معینی، مسئول خیریه می‌رود و در نهایت خانم معینی یک انگشتر به او می‌دهد و می‌گوید با بردن انگشتر، پیش شخصی به نام حاج اکبر می‌تواند قسمتی از مشکلاتش را حل کند...

شبکه شما

فردا ساعت 13 و 30 دقیقه، آخرین خواب بارانی

فیلم تلویزیونی «آخرین خواب بارانی» به کارگردانی ابوالفضل عطار و تهیه‌کنندگی هاشم عطار، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

داستان فیلم از این قرار است: ریحانه دچار تلاطم روحی و توهماتی است. ریحانه و صادق در خانه‌ای زندگی می‌کنند که صاحب آن فوت کرده است. شبی ریحانه با دختربچه‌ای تصادف می‌کند، اما ظاهرا مشخص می‌شود که این نیز یک توهم بوده است. ریحانه در واحد مسکونی‌اش در اتاقی را می‌گشاید که او را از باز کردن آن منع کرده‌اند و... .

غزل صارمی، احمد یارعلی، بهناز سلیمانی و محسن کریمی در فیلم تلویزیونی «آخرین خواب بارانی» از تولیدات سال 90 صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی و تلویزیونی «ناز و نیاز 2»، «تولد یک پروانه»، «سوار آرام»، «داستان استریت»، «به رنگ ارغوان» و «جاده آرلینگتون» سه‌شنبه هشتم مرداد ساعت 13 و 15 دقیقه، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها