تمجید سایت فیلیپینی از ستاره تیم ملی بسکتبال ایران

حدادی، یکی از درخشان ترین ستاره های آسیا

پایگاه خبری «رپلر» فیلیپین در فاصله پنج روز مانده به آغاز رقابت های بسکتبال جام ملت های آسیا در مانیل، از حامد حدادی به عنوان یکی از درخشان ترین ستارگان بسکتبال آسیا نام برد.
کد خبر: ۵۸۳۱۶۶
حدادی، یکی از درخشان ترین ستاره های آسیا


این سایت از حدادی در کنار بازیکنانی چون عرفان علی سعید از قطر، آنتون پونومارف از قزاقستان و ویشش بریگووانشی از هند نام برده و نوشته است: تیم ملی بسکتبال ایران به کمک او توانست قهرمان رقابت های جام ویلیام جونز ۲۰۱۳شود.
رپلر در این گزارش آورده است:حدادی بعد از خداحافظی یائو مینگ از مسابقات آسیایی همواره یکی از مؤثرترین بازیکنان بسکتبال این قاره بوده است و اگر ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ۲۰۱۱ ووهان حذف نمی شد، شاید می توانست این تیم را برای سومین بار قهرمان آسیا کند و خودش هم برای سومین دوره به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتخاب شود.
رپلر افزود: چیزی که موجب نگرانی حریفان ایران شده این است که حدادی هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارد. او با تجربه حضور در مسابقات NBA تشنه موفقیت است و با توجه به اینکه در دو دور نخست مقابل بسکتبالیست های کهنه کاری چون «ها سئونگ جین» قرار نمی گیرد، هیچ مانعی بر سر راه امتیازگیری های سنتر سابق ممفیس و فونیکس در ۵ یا ۶ بازی اول وجود ندارد.
این سایت ادامه داد: حدادی در مسابقات اخیر ویلیام جونز با اینکه نهایت تلاش خود را انجام نداد ولی یکبار دیگر توقف ناپذیر ظاهر شد. با توجه به قد و قامت، تحرک و هوشیاری او، احتمالا راهی برای مقابله با او و باقی بازیکنان تیم ایران وجود ندارد.
رپلر همچنین در گزارش دیگری از سری گزارش های مسابقات بسکتبال جام ملت های آسیا به مهدی کامرانی به عنوان یکی از گاردهای کهنه کار آسیا نام برده است که بدون تردید یکی از ۵ بازیکن بازی ساز سراسر قاره کهن است.
در این گزارش نام کامرانی در کنار بازیکنانی چون سم داگلاس از اردن، یانگ دونگ گئون از کره و ریوتا ساکورای از ژاپن و جیمی آلاپاگ قرار داده شده و آمده است: کامرانی شاید از نظر قد و قامت هم ردیف داگلاس و ساکورای نباشد یا از نظر شوت به پای دونگ گئون و جیمی نرسد ولی بهترین نفر برای بازی در تمام زمین است.
او بازی ساز ماهری است و در مسابقات ۲۰۱۱ ووهان در جام ملت های ۲۰۱۲ این را ثابت کرد.
بیست و هفتمین دوره مسابقه های بسکتبال جام ملت های آسیا، در  مرداد ماه در شهر مانیل پایتخت فیلیپین برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها