رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خبر داد:

834 مصدوم در حوادث پرتلفات هفته گذشته

مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اعلام کرد

412 مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

بنابر اعلام مرکز حوادث و فوریت های پزشکی، حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته گذشته بیش از 412مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۸۱۶۷۸
412 مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت بهداشت، براساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور، در107 حادثه ویژه رخ داده طی  هفته گذشته منجر به اعزام 182 آمبولانس و بیش از 360 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد.

برپایه این گزارش، نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 412 نفر را جهت دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور به هموطنان توصیه کرد: با تهیه کیف کمک های اولیه در وسیله نقلیه و منزل خود برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشید.

این مرکز از هموطنان درخواست کرد: هنگام رخداد هر حادثه ای در صورت وجود مصدوم از اورژانس 115 کمک بخواهید. در صورت تماس با شماره 115، برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کارشناس مربوطه ارائه کرده و برای کاهش زمان حضور کارشناسان اورژانس 115 بر بالین بیمار، در اعلام نشانی محل حادثه یا منزل از علایم واضح و نشانه های مشخص در مسیر استفاده کنید (مانند مسجد، چهارراه، تابلو بزرگ مغازه ها یا ادارات)، از ازدحام در محل حادثه خودداری کرده و از رانندگی در خطوط ویژه نیروهای امدادی خودداری کرده و مسیر خودروی امدادی را باز نگه دارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها