سارق خسته در خودروی دزدی خوابش برد

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری یک سارق خودرو در محدوده شرق تهران، که پس از سرقت به انتظار دوستش برای اوراق کردن خودرو خوابش برده بود، خبرداد.
کد خبر: ۵۸۱۴۸۴

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی‌اصغر صفی‌خانی، در این باره گفت: شب‌شنبه گذشته یکی از واحد‌های عملیاتی در محدوده خیابان 131 شرقی در حال گشتزنی بود که متوجه مشخصات مخدوش یک خودروی سواری که در کنار خیابان متوقف بود، شد.

وی افزود: ماموران برای بررسی موضوع، مشخصات خودرو را از مرکز کنترل پلیس تهران بزرگ استعلام کردند که مشخص شد این خودرو ساعتی پیش از محدوده تهرانپارس سرقت شده است.

سرهنگ صفی خانی عنوان کرد: بلافاصله ماموران فردی را که در خودرو خوابیده بود، بازداشت و به کلانتری منتقل کردند که در بازجویی این فرد مظنون خود را بهنام معرفی و به سرقت خودرو اعتراف کرد.

رئیس کلانتری 144خاطرنشان کرد: متهم گفت پس از سرقت خودرو با دوستش ایمان قرار گذاشته به محل بیاید تا با انتقال خودرو به خارج از تهران، آن را اوراق کنند و در این فاصله که منتظر دوستش بوده در خودرو خوابش برده است. سرهنگ صفی‌خانی، یادآورشد: با اعتراف متهم، وی برای شناسایی همدستش به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها