میثم مظفر در این باره اظهار کرد: عدم نوسازی تاکسی های فرسوده مشکلات زیادی را برای شهر، شهروندان و رانندگان تاکسی به وجود آورده تا جایی که برخی از رانندگان حاضرند حتی با سرمایه شخصی و بدون تسهیلات ستاد مدیریت سوخت تاکسی جدید بخرند اما حتی در این مورد هم همکاری های لازم صورت نمی گیرد.
وی ادامه داد: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، انتظار می رفت روند نوسازی تاکسی ها و خودروهای فرسوده در تمامی کشور تسریع شود چر که نوسازی خودروها و جایگزین کردن خودروها مدرن تر و با استاندارد بالاتر یکی از مصادیق این قانون و کاهش مصرف سوخت است اما متاسفانه هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفت.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: به رغم پیگیری های زیاد، روند نوسازی تاکسی ها همچنان متوقف است و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور نتواسته پاسخ لازم را به نیاز تاکسیرانان و شهروندان بدهد.
مظفر با بیان اینکه تاکسی ها نقش مهم و سهم قابل توجهی از سفرهای شهری را در تهران برعهده دارند، گفت : بیش از 17 هزار تاکسی فرسوده پایتخت حتی قادر به دریافت معاینه فنی نیستند و سبب تشدید آلودگی هوا می شوند به همین دلیل عدم نوسازی تاکسی ها هم شهروندان و هم رانندگان تاکسی را متضرر کرده است، چنانچه این رانندگان مجبورند بخش عمده ای از درآمد خود را صرف تعمیرات خودرو خود کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جام جم آنلاین:
ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی روزنامه «جامجم» با سجاد سالاروند، نخستین کوهنورد ایرانی دارای معلولیت در مسیر صعود به هفت قله بلند دنیا