کنسرت مشترک رضا صادقی، روزبه نعمت‌اللهی و سالار عقیلی عید فطر برگزار می‌شود

پاتوق شبانه تهرانی‌ها در برج میلاد

مدیرعامل برج میلاد با تشریح برنامه‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان برای ایجاد پاتوق شبانه در تهران، از اجرای کنسرت مشترک رضا صادقی، روزبه نعمت‌اللهی و سالار عقیلی در شب و روز عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۷۴۹

به گزارش جام‌جم، نشست خبری فرزاد هوشیار پارسیان، مدیرعامل برج میلاد روز گذشته در دو قسمت برگزار شد. در قسمت نخست مدیرعامل برج میلاد از برنامه‌های این مرکز در ماه رمضان سخن گفت و در قسمت دوم از دو کتاب رونمایی شد. هوشیار پارسیان در این نشست گفت: ما در شهر تهران پاتوق‌های خانوادگی شبانه نداریم تا شهروندان تهرانی بتوانند تفریحات حلال و سالم داشته باشند. به همین دلیل با برنامه‌های ماه مبارک رمضان درصدد ایجاد پاتوق‌های شبانه در شهر هستیم. مدیرعامل برج میلاد با اشاره به بخش‌های رمضانی جشنواره برج میلاد گفت: برپایی ده غرفه ورزشی و ده غرفه تفریحی، برپایی چادر عشایر ده قوم ایرانی با فرهنگ‌ها و غذاهای مختلف، ارائه موسیقی مقامی ایرانی با حضور شش قوم و برگزاری اکسپوی هنر دینی و نمایشگاه فرش دستباف از دیگر برنامه‌های ماست. برگزاری کنسرت موسیقی «عشق من ایران من» با حضور سالار عقیلی، رضا صادقی و روزبه نعمت‌اللهی در شب و روز عید فطر به مدت دو شب از دیگر برنامه‌هایی بود که هوشیار به آن اشاره کرد و گفت: کنسرت موسیقی «شاهو» متشکل از 50 نوازنده در شب میلاد امام‌حسن (ع) در برج میلاد برگزار می‌شود.

در بخش دوم این مراسم از کتاب‌های «میلاد یک رویا» به دبیری جواد ماه‌زاده شامل خاطرات سازندگان برج میلاد و نیز کتاب «عکس‌های برج میلاد» به دبیری رامتین فیروزان حاوی 300عکس از نقاط مختلف تهران در فصول مختلف از برج میلاد، رونمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها