نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اخطار قانون اساسی به هیات رئیسه مجلس گفت: برگزاری جلسه تجلیل از احمدی نژاد در صحن علنی مجلس نیازمند رای استمزاجی نمایندگان است و برگزاری این جلسه به دلیل رفتارهای احمدی نژاد مورد پذیرش بخش اعظمی از نمایندگان نیست.
کد خبر: ۵۷۹۲۱۷
برگزاری جلسه تجلیل از احمدی نژاد نیازمند رای مجلس است

 در ادامه جلسه روز یکشنبه جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اعلام اخطار قانون اساسی و تذکر آیین نامه ای گفت: طی هفته گذشته به نقل از یکی از اعضای هیات رئیسه گفته شده قرار است مجلس جلسه ای را برای تجلیل از احمدی نژاد برگزار کند، در حالی که این موضوع نیازمند رای استمزاجی از نمایندگان است.

نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: رفتارهایی که احمدی نژاد با مجلس به عنوان مهمترین نهاد دموکراسی کشور در جهت تضعیف آن داشته موجب می شود که موضوع برگزاری جلسه تجلیل از احمدی نژاد مورد پذیرش بخش اعظمی از نمایندگان مجلس قرار نگیرد.

وی تاکید کرد: موضوع برگزاری جلسه تجلیل از احمدی نژاد به هویت کلی مجلس بر می گردد و باید برای این کار رای استمزاجی از نمایندگان گرفت.

دیروز یکی از خبرگزاری ها علیرغم اینکه مجلس دو هفته در تعطیلات به سر می برد و هیات رئیسه هیچ جلسه ای نداشته است،  از تصمیم هیات رئیسه مجلس برای برگزاری مراسم تجلیل از احمدی نژاد خبر داده بود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها