3 مدال یونیورسیاد جهانی برگردن آزادکاران

حاصل تلاش آزادکاران کشورمان در یونیورسیاد جهانی روسیه کسب یک نقره توسط بهنام احسان پور و دو مدال برنز توسط پرویز هادی و محمدحسین محمدیان بود.
کد خبر: ۵۷۸۷۴۶

در وزن 84 کیلوگرم محمدیان پس از پیروزی مقابل حریفانی از آمریکا و ارمنستان، مقابل ماگومدوف روس شکست خورد اما با پیروزی مقابل کشتی گیران آذربایجان و قزاقستان در دیدارهای شانس مجدد، صاحب نشان برنز این وزن شد.

پرویز هادی هم در وزن 120 کیلوگرم پس از یک دور استراحت و شکست مقابل کشتی گیر ترک، به گروه بازنده‌ها رفت و با کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل حریفانی از آذربایجان و روسیه، دومین مدال برنز را به برای تیم ملی کشتی آزاد دانشجویان به دست آورد. دیگر مدال‌آور تیم کشتی ایران بهنام احسان پور بود که پس از یک دور استراحت و سه پیروزی مقابل حریفانی از مغولستان، آذربایجان و بلغارستان فینالیست شد اما با شکست در مقابل کشتی گیر روس مدال نقره را ار آن خود کرد.

پیش از این کاروان ایران با درخشش رسول تقیان در وزن 77 کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری صاحب نخستین مدال طلای خود در این بازی‌ها شده بود. تقیان با مهار وزنه‌های 157 در یکضرب و 198 در دوضرب، با مجموع 355 کیلوگرم، ضمن کسب مدال طلای بازی‌ها 12 کیلوگرم در دوضرب و 18 کیلوگرم در مجموع رکورد دانشجویان جهان را ارتقا داد.

کاروان ایران با یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز در جدول رده‌بندی رقابت‌های یونیورسیاد جهان در مکان 28 قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها