ساعت پخش سریال های تلویزیونی در ماه مبارک رمضان

شبکه های سیما برای ایام ماه مبارک رمضان چند مجموعه تلویزیونی را تولید کرده است که هر شب به روی آنتن خواهد رفت.
کد خبر: ۵۷۸۵۸۲
ساعت پخش سریال های تلویزیونی در ماه مبارک رمضان

شبکه یک؛ «دودکش»

این سریال با کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی سال گذشته مراحل تولید خود را آغاز کرد و این روزها آخرین مراحل تدوین را سپری می کند.

قصه سریال «دودکش» درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که زمینه ساز موقعیت های بامزه ای می شود.زوج بهنام تشکر و هومن برق نورد پس از موفقیت در سریال های «ساختمان پزشکان» و «دزد و پلیس» این بار در کنار چهره هایی همچون سیما تیرانداز، الناز حبیبی و نگار عابدی نقش های اصلی این سریال کمدی26قسمتی را ایفا می کنند.

این سریال هر شب ساعت22:30دقیقه پخش خواهد شد.

- شبکه دو؛ «خروس»

سریال کمدی «خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی اوایل بهمن سال گذشته کلید خورد و اواسط فروردین به اتمام رسید.

 

حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، سپند امیر سلیمانی، ملیکا شریفی نیا، سیروس میمنت وکریم قربانی در این سریال نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: پدر خانواده دچار مشکل غیرمنتظره ای می شود که خانواده را به بحران می کشاند. پسر خانواده که تنها دوستش یک خروس است، برای کمک به اعضای خانه و خروج از این بحران، تصمیم می گیرد نقشه ای جالب را طراحی و اجرا کند؛ نقشه ای که مو لای درزش نمی رود و در پس این نقشه، مغز متفکر یک خروس قرار دارد!

مخاطبان شبکه دوم می توانند این سریال را هر شب ساعت21:40دقیقه ببینند.

همچنین شبکه دوم سیما مجموعه6 قسمتی «بوی باران» را به کارگردانی حسین تبریزی با حال و هوای شب های قدر تهیه کرده است که به جای سریال «خروس» در این شب ها پخش خواهد شد.

- شبکه سه؛ «مادرانه»

مجموعه تلویزیونی «مادرانه»15فروردین امسال در هتل بزرگ تهران به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی کلید خورد.

این سریال در سی قسمت35دقیقه ای برای گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه سوم سیما تولید می شود.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی و هستی مهدوی فر ازجمله بازیگران این سریال هستند.

فیلم نامه این سریال را سعید نعمت الله نوشته شده است و مضمونی اجتماعی دارد؛ در خلاصه داستان این سریال آمده است: اردلان تمجید (با بازی سلطانی)20سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم (فراهانی)، با زنی متمول به نام رعنا (زنگنه) ازدواج می کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده است و زن، بچه هایش را می خواهد اما مرد امتناع می کند.

تدوین همزمان سریال را نیز خشایار موحدیان و سودابه سعید نیا برعهده دارند. شفیعی تهیه کنند این سریال تجربه تهیه سریال مناسبتی پربیننده «جراحت» را برای شبکه سه در کارنامه دارد.

«مادرانه» هر شب ساعت21به روی آنتن خواهد رفت.

- شبکه پنج؛‌ «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»

مجموعه تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" با چند کارگردان و تهیه کننده قصد دارد تا مکافات رفتار و اعمال انسان ها را به تصویر بکشد و بازتاب رفتار و اعمال افراد در گذشته و تاثیر آن درزندگی آینده را نشان دهد.

هر قسمت این مجموعه تلویزیونی در ماه مبارک رمضان به مدت40دقیقه ساعت19از آنتن شبکه تهران نمایش داده می شود.

- شبکه شما؛ «هشت بهشت»

یکی از امتیازات ویژه این سریال استفاده از گویش‌ها و لهجه‌های مختلف است یعنی کسی که اصفهانی یا شیرازی یا حتی آذری است با همان گویش روزمره خود در این سریال به نقش آفرینی پرداخته است و ادای آن گویش را در نمی‌آورد و داستان با گویش‌های شیرین ایرانی به پیش می‌رود.

در این مجموعه از هنرپیشه‌های با سابقه از استان‌های مختلف همچون هوشنگ حریرچیان، حسن جویره، پری کربلایی، زویا امامی، داریوش موفق، حسن اکلیلی، افشین سنگ‌چاپ، افسانه ناصری، آزاده رضایی، مانا بهرامی، علیرضا جعفری، مهدی ساکی، مانی حیدری، فاطمه واحدی، فرج‌الله گل‌سفیدی، فرهاد بشارت، ساناز زرین‌مهر، ابراهیم کلانی و مینا پورنیا نقش آفرینی کرده‌اند.

«هشت بهشت» را امیر حسین شریفی تهیه کنندگی و سعید عالم زاده کارگردانی کرده اند.

این سریال در شب های ماه مبارک رمضان ساعت23 از شبکه «شما» پخش می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
۰
۰
ساعت های دیگه ی برنامه هارا هم بنویسید پاسخ: به قسمت زمان بندی برنامه ها مراجعه كنید. آنجا درج شده است.
زهراشریف نیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
۰
۰
فیلم دودكش درشبكه 1 بسیارقشنگ است

نیازمندی ها