لیگ جهانی والیبال

ایران و آلمان با اندیشه صعود در تهران

تیم ملی والیبال در دو بازی پایانی لیگ جهانی والیبال برابر آلمان قرار می گیرد.شانس حضور ژرمن ها در مرحله نهایی و انگیزه ملی پوشان والیبال ایران برای رسیدن به مکان های بالاتر رده بندی تیم های گروه B لیگ جهانی ، جذابیت های این مسابقه را زیاد می کند.
کد خبر: ۵۷۸۱۶۳
ایران و آلمان با اندیشه صعود در تهران

به گزارش سایت جام جم ورزشی ، تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی والیبال ساعت 21 روزهای 21 و 22 تیر ماه در سالن آزادی تهران به مصاف آلمان خواهد رفت. جدال این دو تیم به نوعی مصاف پدیده دوره گذشته با شاگردان ولاسکو، پدیده این دوره از رقابت‌ها است.

آلمان‌ها که پدیده لیگ جهانی در سال گذشته را به خود اختصاص داده بودند و امسال هم یکی از شانس‌های صعود به مرحله نهایی محسوب می‌شوند قطعا برای پیروزی بر شاگردان ولاسکو وارد تهران خواهند شد.

به دنبال بلیت آرژانتین

شاگردان ویتال هینن، سرمربی ژرمن‌ها پیش از رویارویی با ایران با کسب 14 امتیاز از 8 بازی خود در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار دارند و می‌توانند در صورت پیروزی بر ایران، آن هم در سالن 12 هزار نفری آزادی همراه با ایتالیا مسافر آرژانتین (میزبان مرحله نهایی) شوند.

تیم ایران هم در نخستین حضورش توانسته خود را به عنوان یک مدعی مطرح کند و از 8 بازی خود توانسته 12 امتیاز کسب کند. شاگردان ولاسکو با نتایجی که برابر ایتالیا و کوبا و حتی صربستان کسب کردند نشان دادند که زنگ تفریح حریفان نیستند و می‌توانند بر هر حریفی غلبه کنند و حال باید ماند و دید که چه نتیجه‌ای در بازی ایران و آلمان رقم خواهد خورد.

چشم روس‌ها که بازی‌هایشان تمام شده و با 19 امتیاز از 10 بازی خود در جایگاه دوم قرار دارند به بازی ایران و آلمان است تا اگر ژرمن‌ها نتوانستند از ایران امتیاز بگیرند، جشن صعود به مرحله نهایی برپا کنند.

ولاسکو:آلمان قدرتمند است

خولیو ولاسکو در فرودگاه امام(ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت‌های دشواری را پشت سر گذاشتیم. نبرد با ایتالیا سپس رقابت با کوبا میدان‌های دشواری برای تیم بود که به نظرم ملی‌پوشان ایران سربلند از آن بیرون آمدند. همیشه گفته‌ام در لیگ جهانی به دنبال یادگیری هستیم. تیم در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفت و اشتباه‌های خودش را شناخت. نبرد با بهترین‌های جهان بهترین کلاس آموزشی بود که والیبالیست‌ها در آن شرکت کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: من در این رقابت‌ها می‌دیدم تمام نفرات تیم تلاش می‌کردند و روزهای پرفشاری را پشت سر می‌گذاشتند تا به نتیجه‌ برسند. این همان چیزی است که ما یاد گرفتیم، یاد گرفتیم مبارزه کنیم و کوتاه نیاییم. من از تمام بازیکنانم راضی هستم و این رضایت را نیز در چشم مردم ایران می‌بینم. امیدوارم این وضعیت ادامه دار شود.

ولاسکو در پاسخ به این سوال که نبرد با آلمان را چطور می‌بیند؟ تصریح کرد: آلمان تیم قدرتمندی است و این روزها به آمادگی رسیده است. آنها شانس صعود دارند. برابر ما به پیروزی نیاز دارند تا راهی مرحله بعد شوند. با این شرایط مطمئنا کارمان دشوار خواهد بود. پرواز طولانی نیز داشتیم و حالا باید برای یک رقابت دشوار آماده شویم. ما برابر این تیم در جام جهانی بازی کردیم و سه بر صفر مغلوب شدیم. حریف ما قدرتمند است و ما باید باز هم یاد بگیریم.

غفور : هدف ما خوشحالی مردم است

امیر غفور پس از بازگشت تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر عملکرد تیم ملی رضایت مردم را در پی داشته است. همین استقبال نشان می‌دهد مردم از عملکرد والیبال خوشحال هستند. من نیز به عنوان عضو کوچکی از تیم امیدوارم بتوانیم در آینده نیز مردم را خوشحال کنیم. بازی با آلمان پیش‌رو است و مطمئن باشید تمام بچه‌ها با قدرت برابر این حریف به میدان می‌روند.

ملی‌پوش والیبال ایران در پاسخ به این سوال که فکر می کردید برابر ایتالیا و کوبا به پیروزی برسید یا نه؟ گفت: آقای ولاسکو همیشه می‌گوید باید به دنبال یادگیری باشیم. هدف ما این است که از تجربه بزرگ لیگ جهانی درس بگیریم. خدا را شکر در این بین ملی‌پوشان همت کردند و برابر ایتالیا برنده شدند. ایتالیا تیم بزرگی است. ما حتی در دیدار دوم نیز آنها را آزار دادیم و می‌توانستیم برنده باشیم. کوبا نیز تیم نامداری است. آنها تغییر و تحولاتی داشته، اما باز هم قوی بودند. هدف ما خوشحالی مردم بود و خوشحالم که به آن رسیدیم.

سه بازیکن کلیدی و نقشه ولاسکو برای مهار ستاره‌ها

دنیس کالیبردا، بازیکن شماره 6 این تیم به همراه مارکوس بوم، بازیکن شماره 8 آلمان‌ها از مهره‌های کلیدی آنها هستند. البته ژرمن‌ها پاسور بسیار خوبی به نام لوکاس کامپا، بازیکن شماره 11 دارند که در رده چهارم بهترین پاسور‌های لیگ جهانی قرار دارد. بدون شک ولاسکو و همکارانش به خوبی آنها را آنالیز خواهند کرد و نکات مهم برای مهار این بازیکنان را به شاگردانش گوشزد خواهد کرد.

آلمانی‌ها کندتر از روس‌ها و کوبایی‌ها هستند. تیمشان هم تیم‌تر از صربستان و روسیه و ایتالیا نیست، البته این شانس را دارند که به مرحله نهایی صعود کنند. ما در تاریخ والیبال‌مان با آلمان بازی نکرده‌ایم؛ آن‌ها چون شانس صعود دارند، خطرناک هستند.

بلیت ها فروخته شد

تیم‌های ملی والیبال ایران و آلمان روزهای جمعه و شنبه 21 و 22 تیرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

بر این اساس جلسه فنی دیدار ایران و آلمان و نشست خبری خولیو ولاسکو و "ویتال هینن" سرمربیان دو تیم ساعت 17:30 دقیقه روز پنجشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

همچنین به گزارش سایت فدراسیون والیبال فروش اینترنتی بلیت بازی دوم تیم ملی والیبال ایران برابر آلمان از ساعت 24 روز جمعه 21 تیرماه آغاز می‌شود. علاقمندان به تماشای این بازی می‌توانند با مراجعه با سایت فدراسیون والیبال نسبت به خریداری اقدام کنند. قیمت بلیت بازی تیم‌های والیبال ایران و آلمان 50 هزار ریال است.

بلیت‌های بازی نخست این دو تیم، ظرف مدت سه ساعت از طریق اینترنت به فروش رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
۰
۰
اگر فرهاد قائمی را بازی دهند آلمان هیچكاری نمی تواند بكند در زم جای سكوت نیست كه ایرانی های سربلند وغیور هم باید به تشویق درسالن 12 هزار نفری ازادی بپردازن وبا دفاع هایی كه موسوی انجام می دهد

نیازمندی ها