جشنواره جوانه بین‌المللی می‌شود

سومین جشنواره جوانه رادیو جوان امسال به همت معاونت صدای سازمان صداوسیما و شبکه رادیویی جوان به شکل بین‌المللی برگزار می‌‌شود. قرار است پنج نفر از برگزیدگان این جشنواره با رادیو جوان همکاری کنند.
کد خبر: ۵۷۸۰۵۲

به گزارش جام‌جم، نشست خبری این جشنواره دیروز با حضور بهنام احمدپور، مدیر رادیو جوان و مدیران گروه این شبکه رادیویی در استودیو یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

احمدپور درباره جشنواره جوانه گفت: امسال جشنواره جوانه بین‌المللی می‌شود. تفاوت عمده این جشنواره با دیگر جشنواره‌های رادیویی و تلویزیونی در این است که شنوندگان برنامه‌سازی می‌کنند و توانمندی‌هایشان را نشان می‌دهند.

وی افزود: در سومین جشنواره جوانه 36 برگزیده در بخش‌های بین‌الملل و داخلی معرفی خواهیم کرد. امسال در این جشنواره یک بخش ویژه خواهیم داشت که برنامه‌سازان حرفه‌ای می‌توانند در آن شرکت کنند. البته ممنوعیتی هم برای حضور برنامه‌سازان آماتور نیست. موضوع این بخش جوان و معنویت با رویکرد نماز است.

مدیر رادیو جوان درباره بخش‌های داخلی جشنواره گفت: این بخش شامل برنامه‌سازی رادیویی، آنونس و قطعه موسیقی است. بخش‌های غیرشنیداری عبارت است از: داستانک، شعر، ایده برنامه، وبلاگ و متن رادیویی. همچنین در بخش بین‌الملل آثار صوتی پذیرفته می‌شود. سایت جشنواره جوانه فعال است. علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را از اول شهریور ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا اول آبان است و بیست و ششم دی امسال مراسم اختتامیه جشنواره جوانه برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: در دوره قبلی بنا به دستور آقای صوفی، پنج نفر از برگزیدگان جشنواره جوانه بعد از گذراندن کلاس‌های فشرده باشگاه رادیویی جوان مشغول به کار در رادیو جوان شدند. از این تعداد چهار نفر از استان‌ها انتخاب شدند. امسال هم این روش را ادامه خواهیم داد و پنج نفر از برگزیدگان جذب رادیو جوان می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها