معاون وزیر نیرو:

مردم نگران خاموشی در ماه رمضان نباشند

معاون وزیر نیرو با اشاره به افزایش چهار هزار مگاواتی افزایش تولید برق از تابستان سال گذشته تاکنون، اعلام کرد: بابت تامین برق مشترکان به ویژه خانگی و تجاری در ماه مبارک رمضان نگرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۷۷۹۸۳
مردم نگران خاموشی در ماه رمضان نباشند

به گزارش مهر، محمد بهزاد درباره آخرین وضعیت تامین برق مشترکان در ماه مبارک رمضان، گفت: به منظور تامین برق در ماه مبارک رمضان و پس از آن پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است و با کمک مردم که معمولا خودشان برق کشور را مدیریت کرده و صرفه‌جویی لازم را انجام می‌دهند، مشکلی در تامین برق نداریم.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید بر اینکه نگرانی بابت تامین برق مشترکان به ویژه خانگی و تجاری در ماه مبارک رمضان وجود ندارد، تصریح کرد: همه اقدام های لازم از لحاظ تعمیر، افزایش ظرفیت‌ها و واکنش سریع نیروها انجام شده است.

این مقام مسئول، افزود: در حال حاضر وضعیت ظرفیت‌های کشور در حوزه برق و آمادگی برای تابستان خوب است و نزدیک به 70 هزار مگاوات ظرفیت نصب شده در سطح کشور وجود دارد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید بر اینکه از تابستان سال گذشته تا تابستان سالجاری افزون بر چهار هزار مگاوات ظرفیت جدید اضافه شده است، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو آماده است همچون سال‌های گذشته بهترین وضعیت برق را در ماه مبارک رمضان برای سرویس‌ دهی تامین کند.

newsQrCode
برچسب ها: خاموشی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها