پزشک قلابی، خانواده بیمار را نقره‌داغ کرد

پزشک قلابی که با فریب خانواده، یک بیمار و دریافت هزینه جراحی اضافی، از آنها کلاهبرداری کرده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۵۷۷۷۶۰

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه 12 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از یک پزشک قلابی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی گفت: برادرم در یک بیمارستان خصوصی در تهران جراحی و چند روز پیش ترخیص شد. روز بعد مردی با خانه‌مان تماس گرفت و با معرفی خود به عنوان یکی از پزشکان همان بیمارستان، از ما خواست بابت هزینه جراحی برادرم، باید یک میلیون و 400 هزار تومان دیگر به شماره حساب پزشک وی واریز و فیش آن را در بیمارستان تحویل پزشک معالج بدهیم.وی افزود: با اعتماد به آن پزشک، پول درخواستی را واریز کردم و در ملاقات با زنی که پزشک معالج برادرم بود، متوجه شدم مرد تماس‌گیرنده را نمی‌شناسد و او فریبم داده است.

با شروع تحقیقات، پرونده به مرکز پلیس تهران ارجاع و جستجو برای دستگیری پزشک قلابی آغاز شد، تا این‌که در ادامه ماموران متوجه شدند، متهم شیاد پول‌ها را به حساب یک زن منتقل و سپس آن را برداشت کرده است.

با اطلاعات به دست آمده زنی که صاحب حساب بانکی بود، به مرکز پلیس احضار و در تحقیق از او معلوم شد چند روزی است کارت اعتباری بانکی‌اش را گم کرده و چون مبلغ کمی در حسابش بوده، آن را مسدود نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها