رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از آغاز مهلت شش ماهه بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۴۴۰

به گزارش ایسنا، اسکندر مومنی با تاکید بر این‌که بنا بر اعلام قبلی پلیس و موافقت مجلس مهلت شش ماهه‌ای برای بخشودگی جرایم دو برابر شده رانندگی در نظر گرفته شده است، گفت: بر این اساس تمام رانندگانی که تا پایان سال 90 تخلف رانندگی داشته و مبلغ جرایم آنها دو برابر شده است از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت شش ماه مهلت دارند نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کنند. وی افزود: بر این اساس مبلغ دو برابری این گونه جرایم حذف شده و رانندگان می‌توانند اصل جریمه را پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: بدیهی است در صورتی که در مهلت یاد شده رانندگان نسبت به اصل پرداخت جریمه اقدام نکنند، جریمه آنها مجددا به حالت قبل بازخواهد گشت. وی با اشاره به کاهش تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز طی امسال گفت: آمارها نشان می‌دهد میانگین سرعت در بهار امسال کاهش پیدا کرده است.

رئیس پلیس راهور ناجا، با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته برای کاهش تصادفات رانندگی گفت: میزان صدور قبوض جریمه نیز در سال گذشته، 18 درصد کاهش داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها