رویانیان: قصد نابودی پرسپولیس را دارند

اظهار نظر تند محمدجعفر کامبوزیا، عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علیه علی دایی، واکنش تندتر مدیرعامل باشگاه را به دنبال داشت و رویانیان ماموریت کامبوزیا را نابودی پرسپولیس دانست.
کد خبر: ۵۷۶۳۸۸

پس از آن‌که روز سه‌شنبه محمد رویانیان با حضور در وزارت ورزش، نشستی را با حمید سجادی، معاون ورزشی وزارت برگزار کرد، گمان می‌رفت دیگر خبری از حواشی مدیریتی باشگاه نباشد و فعل و انفعالات احتمالی در فضایی آرام برگزار شود. با این حال دیروز کامبوزیا که تا یک قدمی جانشینی محمد رویانیان هم پیش رفت، در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این اظهار نظر علی دایی که گفته بود کامبوزیا را نمی‌شناسد، تصریح کرد دایی در حدی نیست که او پاسخش را بدهد.

این اظهارنظر سبب شد رویانیان ساعاتی بعد در مراسم افتتاح آکادمی باشگاه این‌گونه اظهارنظر کند: هنوز پرسپولیس را ندیده، آن وقت این چه حرف‌هایی است که می‌زند؟ نمی‌خواهم به او توهین کنم، اما هیچ آدم عاقلی چنین حرف‌هایی نمی‌زند. او هنوز نیامده و معلوم هم نیست که بیاید. ضمن آن‌که معلوم نیست او چه کاره است که درباره پرسپولیس حرف می‌زند، نه مدیرعامل است و نه عضو هیات‌مدیره. من اکنون سکوت می‌کنم، اما اگر حرف بزنم صحبت‌هایی را علیه بزرگان خواهم زد و همه چیز را می‌گویم.همچنین دهقان، وکیل علی دایی هم در واکنش به صحبت‌های کامبوزیا ادعا کرد که این اظهار نظر ریشه در این مساله دارد که علی دایی حاضر نشده با کامبوزیا دیدار کند.

دهنوی در اردوی پرسپولیس

قاسم دهنوی که پس از پیوستن به پرسپولیس با سپاهانی‌ها قرارداد امضا کرده بود و همین موضوع شکایت سرخ‌ها را به دنبال داشت، دیروز دست به اقدام عجیبی زد و در اردوی پرسپولیس شرکت کرد. این در شرایطی است که علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان با تعجب از چنین خبری اظهار کرد: ما به هیچ وجه توافقی با پرسپولیس در این باره نداشتیم و از این ماجرا بی‌اطلاع هستم. دهنوی با ما قرارداد رسمی دارد و حتی از سپاهان پول هم گرفته است. او تا همین دیروز در اردوی سپاهان بوده و اصلا خودش در کمیته انضباطی حضور پیدا کرده و از قراردادش با سپاهان دفاع کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها