شناخت مطلوب خولیو ولاسکو از تیم ملی ایتالیا سبب خواهد شد بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان شرایط چندان دشواری را مقابل این تیم تجربه نکنند.
کد خبر: ۵۷۴۱۶۴
شناخت ولاسکو از ایتالیا شرایط دشوار را تسهیل می کند

بهروز عطایی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی والیبال ایران به دلیل حضوری که پیش از این در راس کادر فنی تیم ملی ایتالیا داشته شناخت بسیار خوبی از این تیم دارد.
وی افزود: شناخت ولاسکو از این تیم سبب خواهد شد ملی پوشان کشورمان در بازی مقابل ایتالیا بسیار هوشیار تر از بازی های دیگر در زمین مسابقه حاضر شوند.
کارشناس والیبال ایران با دشوار توصیف کردن وضعیت تیم ملی والیبال کشورمان برای رویارویی با تیم ملی ایتالیا خاطرنشان ساخت: ایتالیا یکی از پر افتخار ترین تیم های حاضر در رقابت های لیگ جهانی والیبال است که در هر دوره حضور خود در این پیکارها خوش درخشیده و بدون شک والیبالیست های کشورمان در مصاف با این تیم شرایط دشواری را خواهند داشت.
وی ادامه داد: بازیکنان ایتالیا در حمله بسیار پر قدرت ظاهر می شوند و پاسورهای این تیم نیز در پیروزی های اخیر این ایتالیا در گروه B رقابت های لیگ جهانی نقش تاثیر گذاری را ایفا کرده اند.
عطایی در خصوص تغییرات ایجاد شده در تیم ملی والیبال ایران برای رویارویی با تیم ملی ایتالیا اظهارداشت: حضور کمالوند و داوودی در تیم ملی والیبال ایران به جای حمزه زرینی و پوریا فیاضی با خواست خولیو ولاسکو صورت گرفته شده و باید به عقیده سرمربی تیم ملی احترام گذاشته شود.
کارشناس والیبال ایران ادامه داد: تیم ملی وابسته به بازیکن خاصی نیست و این موضوع در بازی مقابل صربستان و پس از مصدوم شدن فرهاد قائمی به خوبی ثابت شد.
وی با اشاره به افزایش انگیزه والیبالیست های ایران در رقابت های لیگ جهانی پس از پیروزی مقابل تیم ملی صربستان اذعان داشت: انگیزه ملی پوشان والیبالیست کشورمان پس از پیروزی مقابل تیم ملی صربستان افزایش یافته و والیبالیست های کشورمان در این رقابت ها ثابت کرده اند که در کنار کسب تجربه نیم نگاهی نیز به پیروزی در این پیکارها دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها