متهم هنگام حمله به 2 زن جوان دستگیر شد

حمله سارق قمه ‌به‌دست به زنان رهگذر

مردی که شب‌ها در محله‌های مشهد پرسه می‌زد و با حمله به زنان، با تهدید قمه به زور اموالشان را سرقت می‌کرد، از سوی ماموران کلانتری سجاد مشهد دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۴۱۱۲
حمله سارق قمه ‌به‌دست به زنان رهگذر

متهم در دزدی آخرش، دو زن را به دام انداخته و وقتی با مقاومت آنها روبه‌رو شده، قصد زخمی کردن هر دو نفر را داشته که موفق نشده است.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: چندی پیش زنی با حضور در مرکز پلیس از مردی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی در راه بازگشت به خانه‌اش بوده که مردی چاقو به دست راهش را سد کرده و با تهدید به زور پول و گوشی تلفن همراهش را سرقت و فرار کرده است.

وی افزود: با شروع تحقیقات و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری، جستجو برای دستگیری وی ادامه پیدا کرد تا این که زنان دیگری نیز با حضور در مرکز پلیس و ارائه شکایت‌هایی عنوان کردند در دام یک زورگیر خیابانی گرفتار و اموالشان سرقت شده است.

ردپای متهم فراری در دزدی‌های خشن

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: در بررسی از تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از متهم فراری، معلوم شد تمامی تصاویر متعلق به یک نفر بوده و شاکیان در دام متهمی گرفتار شده‌اند که پلیس در تعقیبش است.

در حالی که جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت، شامگاه دوشنبه ـ سوم تیر امسال ـ ماموران کلانتری سجاد مشهد هنگام گشتزنی در بلوار موذن این شهر متوجه مرد جوانی شدند که راه دو زن جوان را در خیابان سد کرده و قصد سرقت از آنها را دارد.

نجات 2 زن از دام مرد سارق

کریمی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری بلافاصله وارد عمل شدند و مرد سارق را دستگیر کردند.

متهم همراه دو زن شاکی برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد. در تحقیقات اولیه معلوم شد، متهم همان سارق تحت تعقیب پلیس است.

وی گفت: در ادامه با تحقیق از دو زن شاکی معلوم شد، آنها به خانه‌شان بازمی‌گشتند که متهم با قمه راهشان را سد کرده و قصد سرقت پول، طلا و تلفن همراه آنها را داشته که با آمدن پلیس نجات پیدا کرده‌اند.

اعتراف دزد خشن

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: با جمع‌بندی اطلاعات این بار متهم بازجویی شد و اعتراف کرد که با پرسه زدن در محله‌های شهر و در تاریکی شب زنانی را که در خیابان‌ها رفت و آمد می‌کردند شناسایی و با حمله به آنها و تهدید به مرگ، به زور پول، طلا و اموال قیمتی‌شان را سرقت کرده و متواری می‌شده است.

بنا بر این گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد و برای تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها