استقلال با نکونام به توافق اولیه رسید و جباری را اخراج کرد

فتح‌الله‌زاده: جباری می‌تواند به پرسپولیس برود

اظهارات انتقادآمیز مجتبی جباری، علیه باشگاه استقلال بیانیه شدیداللحن این باشگاه را به دنبال داشت، بیانیه‌ای که تصریح کرد جباری دیگر در استقلال جایی ندارد، هرچند واکنش او به این بیانیه سکوت بود.
کد خبر: ۵۷۳۷۶۲

مجتبی جباری، بازیکن تاثیرگذار استقلال و تیم ملی که همواره در فصل نقل و انتقالات حسابی در کانون توجه قرار می‌گیرد و سر آخر در استقلال ماندگار می‌شود، امسال نیز مانند سال‌های قبل دوباره ساز جدایی سر داد، به این امید که پیش از امضای قرارداد جدید مطالبات فصل قبلش را از باشگاه دریافت کند، اما واکنش باشگاه چیزی نبود که جباری فکرش را می‌کرد. برخلاف فصل‌های گذشته این بار ظاهرا ناز او خریدار نداشت و باشگاه با صدور بیانیه شدیداللحنی با استناد به اظهارات انتقادآمیز اخیر جباری، او را به بی‌تعصبی متهم کرد. در بخشی از این بیانیه که عنوان آن خارج شدن جباری از فهرست استقلال است، چنین آمده: استقلالی کدام است؟ آن‌کس که به حرمت خیل میلیونی هواداران از قراردادهای چند برابری عبور می‌کند و همچنان به این پیراهن افتخار می‌کند یا آن‌کس که این پیراهن و احترام هوادار را به چرک کف دست می‌فروشد و با آبرو و احترام و غرور مردمانی که به این تیم عشق می‌ورزند، بی‌احترامی می‌کند؟ استقلال مسخره نیست. این باشگاه با آن همه افتخار و ستاره روی سینه و آن همه مدال‌های رنگارنگ و آن همه هوادار مسخره نیست. مسخره کسی است که از هیچ با توسل به استقلال محترم به همه چیز می‌رسد و نمی‌داند که برای بازیکن شدن آن جنابان میلیاردها تومان، همین باشگاه هزینه کرده و از دستمزدهای آنچنانی گرفته تا زمین‌های تمرینی و مربیان و همبازیان و هتل‌ها و هواپیماها را به خدمت ایشان درآورده تا این شود که شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تنها استقلالی‌های متعصب و واقعی را لازم داریم نه آنها که با استقلال زیدان شدند و نمی‌دانند که بدون استقلال هیچ نیستند، نه آنها که متوجه نیستند طی سال‌های اخیر استقلال چقدر پای مصدومیت‌های تکراری آنها ایستاده و تاوان داده تا سرپا بایستند و هنوز زیدان بمانند. استقلال بیش از این نمی‌تواند از کسی طلبکار باشد و پای او بایستد و تاوان بدهد و حرمت هوادارش را هم لگدمال شده ببیند.

مجتبی جباری در واکنش به این بیانیه تاکید کرد فعلا ترجیح می‌دهد سکوت کند، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه هم درباره جباری گفت: ما شرایط‌مان را گفتیم و نگفتیم اصلاً او را نمی‌خواهیم. ما می‌گوییم شرایط‌مان این است.

بازیکنی که آزاد است می‌تواند با هر تیمی که دلش خواست مذاکره کند، استقلال آن‌قدر بزرگ است که همه آن را می‌شناسند. هواداران هم اخلاق من را می‌دانند. اگر یک بازیکنی که نمره آن پنج است را از دست بدهم بازیکنی را جایگزینش می‌کنم که نمره‌اش 7 باشد. مطمئن باشید من کم نمی‌آورم. اگر جباری دلش می‌خواهد به پرسپولیس برود ما حرفی نداریم.

چراغ سبز نکونام

اما در شرایطی که ایمان موسوی و عباس محمدرضایی از استقلال جدا شده‌اند و خبر توافق پژمان منتظری با باشگاه دالیان چین نیز به گوش می‌رسد، جواد نکونام که پیشتر ساز جدایی از استقلال سر داده بود، خبر خوشحال‌کننده‌ای برای تماشاگران استقلال داشت. او پس از نشست با فتح‌الله‌زاده به خبرنگاران گفت: هر احتمالی وجود دارد، اما احتمال ماندنم در استقلال خیلی بیشتر است. من قرارداد دو ساله دارم و پارسال هم این موضوع را گفتم، اما برای ادامه همکاری باید صحبت‌هایی هم از طرف باشگاه و هم از طرف من انجام می‌شد. ناراحتی‌ها و دل‌خوری‌هایم را گفتم و همه چیز به روزهای آینده موکول شد.

وی افزود: من سال گذشته از پول هنگفت گذشتم و با استقلال قرارداد بستم، بنابراین نیازی نیست دوباره علاقه خود به استقلال را به زبان بیاورم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها