شرور سابقه‌دار جنوب تهران وقتی به محاصره پلیس در آمد با قمه به ماموران حمله کرد و با اصابت دو گلوله به پا دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۳۷۱۶

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی گزارش‌های مردمی و شکایت‌ شهروندان در ارتباط با اقدامات مجرمانه جوان شروری به نام حسین معروف به« افشین بچه» موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

در بررسی‌ سوابق متهم معلوم شد وی از اراذل و اوباش سطح یک تهران بوده و چند فقره سابقه تخریب اموال عمومی، زورگیری، شرارت، قمه‌کشی، ایجاد رعب و وحشت، تجاوز به عنف، توزیع قرص اکس و مواد روانگردان، در پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و چند کلانتری دارد و از سوی بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 10 تهران نیز دستور بازداشت و دستگیری این شرور خطرناک صادر شده است.

با به‌دست آمدن این اطلاعات و تحقیقات پلیسی و تعقیب و مراقبت، سرانجام ظهر روز شنبه ماموران متهم را در خیابان 16 متری امیری (اردشیر) مشاهده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند. متهم با دیدن ماموران اقدام به قمه‌کشی و ایجاد رعب‌و وحشت کرد و به سمت ماموران حمله ور شد.

متهم با قمه به سر و صورت خود ضربه زده و فریاد می‌زد: من وقتی به خودم رحم نمی‌کنم به ماموران هم رحم نخواهم کرد. در این هنگام ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح یک تیر هوایی شلیک کردند، اما متهم بازهم به سمت ماموران یورش برد که دو گلوله به پای راست و چپ متهم شلیک و او را دستگیر کردند.

متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شده و در ادامه با دعوت از شاکیان برای شناسایی و اعلام شکایت، تعدادی از شهروندان در کلانتری حضور یافته و با شناسایی متهم از وی شکایت کرده و خواهان رسیدگی و پیگیری پرونده شدند.

از این متهم 383 هزار و 700 تومان پول نقد،پنج عدد کارت عابربانک به نام‌های مختلف، دو دستگاه گوشی دو عدد کارت خودرو،سه جلد گواهینامه به نام‌های مختلف، کشف و وی برای رسیدگی قضایی و محاکمه به شعبه 15 بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها