قلعه‌نویی: تیمی که به قهرمانی در آسیا فکر می‌‌کند، باید پرقدرت بسته شود

بهترین قرعه لیگ قهرمانان برای استقلال

تنها نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقه‌ها به مصاف نماینده تایلند خواهد رفت.
کد خبر: ۵۷۳۰۳۸

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه گذشته برگزار شد که طی آن تیم فوتبال استقلال باید در این مرحله روز سی‌ام مرداد به مصاف تیم بوریرام تایلند برود. دیدار برگشت این دو تیم نیز بیست و هفتم شهریور برگزار خواهد شد. براساس قرعه‌کشی این مرحله که در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد، هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی طبق برنامه زیر به مصاف هم خواهند رفت:

الاهلی عربستان ـ اف‌سی سئول کره‌جنوبی

استقلال ایران ـ بوریرام یونایتد تایلند

کاشیوا ریسول ژاپن ـ الشباب عربستان

گوانگژو چین ـ لخویای قطر

شاگردان امیر قلعه‌نویی که با قرعه نسبتا آسانی در مرحله یک چهارم نهایی مواجه شده‌اند در صورت پیروزی برابر نماینده تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار الاهلی عربستان و اف‌سی سئول کره‌جنوبی بروند.

اولین تمرین با قلعه‌نویی

همزمان با مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، استقلالی‌ها پنجشنبه گذشته و در فاصله 20 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر، اولین تمرین خود را با امیر قلعه‌نویی برگزار کردند. سرمربی آبی‌ها در حاشیه این تمرین دلایل اصلی این تاخیر را درگیر بودن تیم با لیگ قهرمانان آسیا و همین‌طور حضور هفت بازیکن در اردوی تیم ملی عنوان کرد و گفت: هواداران استقلال نگران نباشند، من به آنها قول می‌دهم تیمی که می‌بندیم از استقلال فصل گذشته به‌مراتب قوی‌تر باشد.

قلعه‌نویی درباره همگروهی استقلال با تیم تایلندی نیز گفت: ما کاری به حریف نداریم و بیشتر به فکر تیم خودمان هستیم. تیمی که به قهرمانی در آسیا فکر می‌‌کند باید پرقدرت بسته شود. اگر بتوانیم به 80 درصد از تیمی که انتظار داریم برسیم بازی‌های با کیفیت‌تری را ارائه خواهیم کرد.

استقلالی‌ها که تا پیش از این با فردین عابدینی، محمدمهدی نظری، احمد جمشیدیان و پژمان نوری برای فصل آینده قرارداد امضا کرده بودند، روز گذشته با مـحمد قاضی، هافبک فصل پیش پرسپولیس هم به توافق رسیدند. قاضی که با مسئولان تراکتورسازی هم پای میز مذاکره نشسته بود، طی امروز یا فردا قرارداد نهایی خود را با استقلال امضا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها