رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به پایان مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور کارشناسی‌ارشد پزشکی سال تحصیلی 93 ـ92 از افزایش ظرفیت پذیرش در این مقطع در دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۷۵۹

غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با مهر افزود: مهلت انتخاب رشتـه ـ محل در کــــنکور کارشنـــاسی‌ارشد پزشکی بیست و دوم خرداد به پایان رسیــــــد و واجدان شرایط توانستند رشته ـ محــل‌های انتخابی را در فـرم‌های انتخاب رشته به صورت اینترنتی تکمیل کنند.

وی افزود: با توجه به افزوده شدن چند شعبه بین‌الملل و مشخص شدن ظرفیت رشته جدید تاریخ علوم پزشکی، در مجموع کل ظرفیت کارشناسی‌ارشد پزشکی 5782 نفر است.

حسن‌زاده اظهار کرد: این ظرفیت به ترتیب برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مقطع کارشناسی ‌ارشد در 62 رشته 4185 نفر، در دوره شبانه دانشگاه علوم پزشکی تهران 65 نفر، در رشته‌های دانشگاه آزاد 275 نفر، پذیرش دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله 79 نفر و در شعب بین‌الملل 1178 نفر تعیین شده است. وی خاطرنشان کرد: کنکور کارشناسی‌ارشد گروه پزشکی در روزهای نهم و دهم خرداد 92 با رقابت 71 هزار داوطلب در 30 شهر و 31 حوزه امتحانی برگزار و نتایج نهایی در ششم شهریور اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها