550 مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

اورژانس کشور، حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته گذشته را بیش از 550 مصدوم نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۵۷۱۵۵۴
550 مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزار بهداشت، براساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور، 134 حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته، منجر به اعزام 225 آمبولانس و بیش از 450 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد.

براساس این گزارش، نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 550 نفر را برای دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

برپایه این گزارش، در ساعت 13:30 ، 25خرداد مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران از تصادف پراید با پژو 206 در محور جاده کندوان - پل اوشن مطلع شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام و هفت نفر مصدوم حادثه پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریت های پزشکی به بیمارستان طالقانی مازندران انتقال پیدا کردند.

براساس این گزارش، در ساعت  16:51، 25 خرداد نیز مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از واژگونی یک دستگاه پراید در محور کرمان - جاده آبشار راین مطلع شد که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد.

اولین آمبولانس پس از هفت دقیقه به محل حادثه رسید و هشت نفر مصدوم حادثه  پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی درمانگاه راین و باهنر کرمان انتقال پیداکرد.
 

newsQrCode
برچسب ها: اورژانس تصادف
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها