محمدباقر قالیباف با صدور پیامی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ایران در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیروزی وی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۱۳۱۴
پیام تبریک قالیباف به رئیس جمهور منتخب

به گزارش مهر، محمد باقر قالیباف در این پیام ضمن تشکر از مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات نوشت: بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می­کنم.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب حجه الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی

رییس جمهور منتخب ملت ایران

بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می­کنم.

بر خود لازم می­دانم که مراتب سپاس و شکرگزاری خود را به پاس مشارکت بی­نظیر مردم در این انتخابات و خلق یکی از بزرگترین حماسه­ های سیاسی تاریخ ایران اعلام دارم. بی­ تردید این حماسه بزرگ محصول درایت رهبری و هوشمندی و موقعیت ­شناسی ملت مبارز و قهرمان ایران است.

حماسه سیاسی عظیم ملت ایران نشان داد که برخلاف تمام القائات و توطئه­ های دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچنان مستحکم­ترین نظام مردمی دنیا است و از عظیم ­ترین پشتوانه مردمی برخوردار است.

همه ما باید قدردان این ملت عظیم و فهیم باشیم که با گذشت سی ­و پنج سال از انقلاب اسلامی همچنان در صف مقدم تبعیت از ولایت و دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب قرار دارند. انتظار همه ملت ایران این است که دولت آینده برای قدردانی از این حماسه بزرگ تمام تلاش و همت خود را برای تحقق حماسه اقتصادی بکار گیرد.

با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه خدمتگذاران ایران اسلامی

محمد باقر قالیباف

25 خرداد 1392

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ع.ا.ن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
۰
۰
تبریك به آقای روحانی و تشكر از ملت غیور ایران و آقای قالیباف ، انشاء الله دولت آینده موفق باشه.
نوید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
۰
۰
دورود بر آقای قالیباف
به این میگن رقابت سالم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها