رئیس ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران:

منتظر رسیدن اطلاعات برای اعلام نتایج هستیم

ستاد انتخابات کشوردر اطلاعیه شماره 30 اعلام کرد:

پایان رای گیری در سراسر کشور، شمارش آرا آغاز شد

با پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری، شمارش آرا در شهرهای مختلف کشور بجز تهران آغاز شد.در اطلاعیه شماره 30 ستاد انتخابات کشور تاکید شد که اخذ رای در سراسر کشور به اتمام رسید.
کد خبر: ۵۷۱۱۱۷
پایان رای گیری در سراسر کشور، شمارش آرا آغاز شد

از دقایقی قبل با پایان رأی‌‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، شمارش آرا در بیشتر صندق های رای در سراسر کشور به جز شهر تهران آغاز شده است.

متن اطلاعیه شماره 30 ستاد انتخابات کشور به شرح ذیل است: با تشکر از کلیه هموطنان گرامی که در جشن حماسه سیاسی ایران اسلامی مشارکت نمودند پایان رای‌گیری در شعب شهر تهران را در ساعت 23 اعلام می‌دارد و بدین ترتیب اخذ رای در سراسر کشور به اتمام می‌رسد.

البته اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رای باید تمام مراجعه کننده عزیز را که در صف رای دادن حضور دادن حضور دارند به داخل شعبه هدایت نموده و سپس در شعبه را بسته و از حاضرین رای‌گیری به عمل آورند و هنگامی که مطمئن شدند هیچ کس برای رای دادن در داخل شعبه باقی نمانده است مرحله شمارش آرا را با اولویت شمارش آرای ریاست جمهوری طبق قوانین مربوط به هر انتخابات و آیین‌نامه‌های اجرایی آن‌ها آغاز نمایند.

همچنین براساس اطلاعیه شماره 29 ستاد انتخابات کشور شمارش آرا با اولویت انتخابات ریاست جمهوری است.

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است: اعضای محترم شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار توجه داشته باشند پس از اتمام زمان اخذ رای ، برابر قانون در هنگام بازگشایی صندوقها ، قبل از هر اقدامی ابتدا آرایی که اشتباها به صندوق انتخابات دیگر انداخته شده را با حضور ناظران محترم به صندوق مربوطه انتقال داده و سپس شمارش آرا با اولویت انتخابات ریاست جمهوری آغاز شود.(واحد مرکزی خبر - ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
۰
۰
چه كسی ازكاندیدای ریاست جمهوری تا الان بیشترین رأی رابرده؟

نیازمندی ها