مسابقات قهرمانی 2013 جهان- پائوبلا مکزیک

قربانی 8 اخطاره شد

بهنام اسبقی جایگزین علیرضا نصر شد

علیرضا نصر از حضور در تیم ملی تکواندو انصراف داد

علیرضا نصر پس از جلسه با مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی تکواندو از حضور در تیم ملی انصراف داد و اردو را ترک کرد.
کد خبر: ۵۷۰۴۶۰
علیرضا نصر از حضور در تیم ملی تکواندو انصراف داد
قهرمان تکواندوی جهان هفته‌ گذشته در اعتراض به اعلام اسامی تیم ملی تکواندو به مسابقه‌های جهانی و این که نام او در وزن چهارم اعلام شده بود، اردو را ترک کرد، اما در شروع دور جدید تمرینات دوباره به تیم ملی پیوست و قرار شد تا جلسه‌ای بین او، کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون برگزار شود و بعد از آن جلسه در مورد وزن او در مسابقه‌های جهانی تصمیم گیری شود. بعد از برگزاری این جلسه و این که کادر فنی تیم ملی نپذیرفت او در وزن پنجم به مسابقه‌های جهانی اعزام شود، علیرضا نصر اردوی تیم ملی را ترک کرد و به این ترتیب از حضور در مسابقه‌های جهانی انصراف داد.

به گزارش ایسنا ، علیرضا نصر در دوره گذشته مسابقه‌های قهرمانی جهان در کره جنوبی که تیم ملی ایران قهرمان شد، در وزن پنجم مدال طلا کسب کرده بود.

انصراف علیرضا نصر از اعزام به مسابقه‌های جهانی در حالی است که در ترکیب اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی تنها او مدال دوره قبل را در کارنامه داشت و به این ترتیب و با انصراف نصر تیم اعزامی به مکزیک هیچ یک از تکواندوکاران دوره قبل را در ترکیب خود نخواهد داشت.

پس از انصراف علیرضا نصر از اردوهای تیم ملی جهت اعزام به مسابقه‌های جهانی، سرمربی تیم ملی گفت: بهنام اسبقی جایگزین او در وزن چهارم می‌شود.

مرتضی کریمی اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای بین کادر فنی تیم ملی ، مسئولان فدراسیون و خود علیرضا نصر برگزار شد که پس از شنیدن دلایل طرفین علیرضا نصر نپذیرفت که در وزن چهارم حضور داشته باشد و از اردو خداحافظی کرد. به این ترتیب بهنام اسبقی که در اردوهای تیم ملی حضور داشت در وزن چهارم جایگزین علیرضا نصر می‌شود و به مسابقه‌های جهانی اعزام خواهد شد.

وی یادآور شد: پس از برگزاری این جلسه قرار شد تا همه در یک ماه باقی مانده تا اعزام تیم با دقت بیشتری کار کنیم و وقت بیشتری را هم بگذاریم تا بتوانیم ان‌شاءالله در مسابقه‌های جهانی مقام خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا نبود علیرضا نصر که قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، بر روی نتایج تیم ملی در مسابقه‌های جهانی تاثیرگذار نخواهد بود؟ اظهار کرد: نبود او لطمه ای به عملکرد تیمی ما نمی زند، چرا که تیم ما قائل به شخص نیست و همه با انگیزه تمرین می‌کنند. تیم ما بسیار جوان است و در صورت حمایت می‌توان پشتوانه سازی خوبی را برای آینده انجام داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها