آبی‌ها دیروز با آرش افشین توافق کردند آنها با آندو تیموریان نیز وارد مذاکره می​شوند

ستاره‌های استقلال در تیررس دیگر تیم‌ها

این روزها از باشگاه استقلال هم خبرهای خوب به گوش می‌رسد و هم خبرهای بد. ادامه بحران مالی آبی‌ها و البته غیبت امیر قلعه‌نویی که در سفر کانادا به سر می‌برد، باعث شده زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی بازیکنان این تیم به گوش برسد، اما از طرفی با مشورت‌های راه دور قلعه‌نویی، مذاکره با بازیکنان جدید هم آغاز شده است.
کد خبر: ۵۷۰۳۵۵

سرشناس‌ترین بازیکنی که در تیررس استقلال قرار دارد، آرش افشین است. مهاجم جوان و خوش تکنیکی که طی سه فصل گذشته و با وجود پیشنهادهای زیاد دیگر تیم‌ها، ترجیح داده در فولاد بماند. آخرین‌خبرها در مورد این مهاجم توافق با استقلال است. به نوشته مهر، او دیروز در جلسه​ای با مسئولان باشگاه آبی‌پوش تهرانی شرکت و با این شرط که قسط اول قراردادش بوسیله علی انصاری پرداخت شود، موافقت نهایی خود را برای حضور در استقلال اعلام کرد.

دیگر بازیکنی که شایعه حضورش در استقلال به گوش می‌رسد محمد قاضی است. نمایش نه چندان خوبی که این هافبک تهاجمی با پیراهن پرسپولیس در فصل گذشته داشت، باعث شد شایعه جدایی او از پرسپولیس تقویت شود.

آبی‌ها که به‌طور قطع در فصل آینده جواد نکونام را در اختیار ندارند، سخت دنبال یک هافبک توانمند هستند تا او را در کنار مجتبی جباری قرار دهند. خبر جدایی قطعی آندرانیک تیموریان از تیم الخریطیات قطر، مسئولان استقلال را بر آن داشت تا با این بازیکن ملی‌پوش وارد مذاکره شوند. البته در همان اولین ارتباط تلفنی، تیموریان از استقلالی‌ها خواسته است ابتدا بدهی 140 میلیون تومانی دو فصل پیش را تسویه کنند تا بعد در مورد شرایط امضای قرارداد جدید با آنها پای میز مذاکره بنشیند.

تا به امروز مهدی نظری و احمد جمشیدیان تنها بازیکنانی هستند که به استقلال آمده‌اند. در مقابل میثم بائو و حسن اشجاری از این تیم جدا شده‌اند و ایمان موسوی هم در لیست مازاد قرار دارد.

البته آنچه هواداران این تیم را نگران کرده است، شرایط مبهم بازیکنانی چون سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرش برهانی و جی لوئید ساموئل است. هر چند مقداد نجف‌نژاد، رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه دیروز خود اولویت اصلی باشگاه را تمدید قرارداد با این بازیکنان عنوان کرد، اما دیگر پیشنهادهای داخلی و خارجی برخی از این بازیکنان، احتمال جدایی آنها را از استقلال بالا برده است. دیروز مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ضمن تائید خبر مذاکره اولیه با مهاجم استقلال عنوان کرد تا پایان هفته تکلیف حضور آرش برهانی در تبریز مشخص خواهد شد.

قطری‌ها هم با پیشنهاد قابل توجه خود همچنان در تلاش برای جذب پژمان منتظری، مدافع ملی‌پوش استقلال هستند. از سویی سیدمهدی رحمتی و جی لوئید ساموئل هم هنوز تکلیفشان مشخص نیست. بامداد میرزایی، مدیر برنامه‌های این دو بازیکن در این باره به فارس گفت: دو هفته پیش در این خصوص جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده برگزار کردیم، اما مقرر شد مطالبات این دو نفر با باشگاه حساب شود. رحمتی و ساموئل چون با استقلال قهرمان لیگ شدند و به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کردند پیشنهادهای داخلی دارند، اما با وجود این منتظر حل مشکلات استقلال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها