وزیر کشور:

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات داریم

وزیر کشور گفت: کارکنان این وزارتخانه برای برگزاری انتخابات در آمادگی کامل قرار دارند و تمهیدات لازم برای این منظور اندیشیده شده است.
کد خبر: ۵۷۰۳۳۵
آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات داریم

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مصطفی محمد نجار پس از جلسه ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه دبیر ستاد انتخابات و روسای کمیته های مربوط گزارشی  از کارهای انجام شده و امور در دست اقدام ارائه کردند که حاکی از آمادگی کامل ستاد انتخابات و نیز همکاران ما در 31 استان کشور دارد.

وی گفت: زمان تبلیغات ساعت 8 صبح پنج شنبه 23 خرداد به پایان می رسد .

وزیر کشور درباره همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: اجرا و نظارت بر این دو انتخابات در حوزه های انتخابیه به صورت مجزا انجام می شود.

وی افزود: اعضای هیئت های اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری در هر حوزه انتخابات 13 نفرند که 9 نفر آنها را معتمدان محلی تشکیل می دهند.

وزیر کشور همچنین اضافه کرد: اعضای هیئت های اجرایی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز 11 نفرند که در شهرها هشت نفر و در روستاها هفت نفر از این اعضا را معتمدان محلی تشکیل می دهند.

وی با اشاره به سامانه جامع انتخابات در ستاد انتخابات کشور گفت: 26 فرایند اجرایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و 23 فرایند نیز در انتخابات ریاست جمهوری به صورت مکانیزه و از طریق سامانه جامع انتخابات انجام می شود .

محمد نجار افزود: کاربران این سامانه در سراسر کشور از قبل آموزش های لازم را دیده اند .

newsQrCode
برچسب ها: انتخابات تبلیغات
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها