نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: از دغدغه های مهم من در دولت آینده درصد بالای بیکاری به ویژه بیکاری جوانان است و جای تاسف دارد که بیکاری روزافزون و تورم و گرانی درحال افزایش است.
کد خبر: ۵۷۰۲۸۰
دغدغه مهم من بیکاری جوانان است

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ علی اکبر ولایتی در جمع مردم استان سیستان و بلوچستان افزود: مردم انتظار دارند از فردای تشکیل دولت جدید آثار مثبت آن را ببینند در صورتی که نرخ ارز این گونه باشد کسی جرات سرمایه گذاری نخواهد داشت.

دکتر ولایتی گفت: همسایگی استان سیستان و بلوچستان با افغانستان و پاکستان فرصتی بزرگ برای مردم این منطقه در حوزه توسعه تجارت، توسعه فعالیت های ترانزیتی، افزایش مبادله کالا میان سیستان و بلوچستان با همسایگان و دنیای خارج است.

وی افزود: برای رونق اقتصادی استان سیستان و بلوچستان بازارچه های مرزی را توسعه و این استان را به مرکز مبادلات کالای کشور با کشورهای شرق خواهیم کرد.

دکتر ولایتی گفت: بازسازی اقتصاد داخلی، بازسازی سیاست و روابط خارجی، تاکید بر حقوق هسته ای و استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای و تقویت رابطه با کشورهایی که خواهان روابط سازنده توام با احترام متقابل با جمهوری اسلامی ایران هستند در اولویت کاری دولت من قرار دارد.

وی افزود: افتخار داریم که در دیپلماسی زیر بار شرق و غرب نرفتیم در آینده هم این سیاست را بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت ادامه خواهیم داد.

ولایتی گفت: از نظر ما قطعنامه های شورای امنیت کاغذپاره نیست و تاثیرگذار است اما با تدبیر کاری خواهیم کرد که آثار تحریم ها کم شود و ترجیحا تحریم های جدیدی نداشته باشد.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان به رغم تمام مسایل و مشکلات زیرساختی همچنان به انقلاب و نظام وفادارند و از هیچ کوششی برای اعتلای ایران دریغ نمی کنند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درخصوص ماندن در عرصه انتخابات گفت: باتوجه به حمایت جامعه مدرسین همچنین علما و بزرگان دین و ملت شریف ایران تا آخر خواهم ماند و به هیچ وجه صحنه را ترک نخواهم کرد.

ولایتی افزود: بنای من این است که در صورت اعتماد مردم و انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور اخلاق مداری و ثبات در تصمیم گیری را نهادینه کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها