استاندار تهران:

آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات داریم

استاندار تهران با تاکید بر این که برای برگزاری باشکوه انتخابات آمادگی کامل داریم؛ گفت: دنیا شاهد حماسه سیاسی و حضور مردم ایران خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۹۹۴۳
آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات داریم

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ مرتضی تمدن در همایش بازرسان انتخابات استان تهران با بیان این که جهل به قانون در بازرسی به ما ضربه می زند؛ افزود: بازرسان انتخابات باید به قانون آگاه باشند.

وی اضافه کرد: باید حفظ امانت مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری، رییس جمهور و وزیرکشور است، مورد اهتمام کامل قرار گیرد.

استاندار تهران، به جایگاه رفیع بازرسان در انتخابات اشاره و اضافه کرد: بازرسان باید امین، بی طرف و بصیر باشند.

تمدن گفت: در سال88 برخی ها ادعای تقلب کردند اما تاکنون حتی یک سطر سند مبنی بر تقلب در این انتخابات نه در داخل کشور و نه در مجامع جهانی نتوانستند ارائه کنند و این به آن علت بود که بازرسان کار خود را در سال88 خوب و دقیق انجام دادند.

استاندار تهران افزود: در سال88 شصت و شش هزار صندوق داشتیم و به نمایندگان نامزدها گفتیم هر صندوقی را که شبهه دارند بازشماری کنیم و10درصد این صندوق ها را بازشماری کردیم اما میزان خطا از یک هزارم درصد نیز کمتر بود که قابل اعتنا نیست.

تمدن با بیان این که24خرداد همزمان چند انتخابات برگزار می شود، افزود: تنها نظام مقتدر و قوی از عهده برگزاری چنین انتخاباتی در یک روز برمی آید و کمتر کشوری پیدا می شود که بتواند چنین کاری کند.

استاندار تهران اضافه کرد: از دور افتاده ترین روستای کشور تا شهرها زنگ انتخابات در یک زمان به صدا درمی آید و در امنیت کامل برگزار می شود در حالی که برخی از کشورها برای برگزاری یک انتخابات حکومت نظامی و وضع فوق العاده اعلام می کنند اما با این حال در آنجا خرابکاری می شود.

وی با اشاره به گسترده شدن شور و تبلیغات انتخاباتی در سراسر کشور در روزهای منتهی به انتخابات گفت: در حقیقت شکل تبلیغات تغییر کرده و تبلیغات در فضای مجازی، روزنامه ها و سایت ها بیشتر شده است.

تمدن گفت: در موضوع تبلیغات هم دست همه را بازگذاشتیم که با کسب مجوز و رعایت قانون آزادی کامل در تبلیغات دارند اما در بسیاری از کشورها اینگونه نیست.

وی با تاکید بر این که تنور انتخابات باید گرم باشد؛ تصریح کرد: در روزهای آخر باید بیشتر مراقب باشیم چراکه دشمن بیکار نیست و منافقان و ضدانقلاب بیکار ننشستند و سعی می کنند اختلال ایجاد کنند بنابراین بازرسان باید مراقب باشند.

استاندار تهران اضافه کرد: البته نامزدها هم باید مراقب باشند و ستادهای انتخاباتی و هواداران خود را مدیریت کنند و حرف های تحریک آمیز نزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها