رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد:

توقیف 115خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف 115دستگاه خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال طی 24 ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۹۱۸
توقیف 115خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسین رحیمی گفت:در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی 24 ساعت گذشته با تشدید اقدامات کنترلی 115 دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و از ادامه تردد آن ها در محورهای مواصلاتی پایتخت جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه سه درصد توقیف خودرو ها مربوط به خودروهای سنگین و کامیون ها است، افزود: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف خواهد شد.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به بروز 46 مورد تصادف جرحی و 109 مورد تصادف خسارتی که در شبانه روز گذشته در سطح تهران بزرگ وقوع پیوسته است، تصریح کرد: یکی از علل مهم وقوع تصادفات و تلفات ناشی از آن بی احتیاطی رانندگان است که امیدواریم با اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه ، میزان تصادفات تا اندازه قابل توجهی کاهش یابد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان ضمن اعلام کشف دو دستگاه خودرو مسروقه در سطح تهران از اجرای طرح انضباط ترافیکی و تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت موفق شدند 278 دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکب هایشان مرتکب تخلفاتی چون نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی و عبور از خط ویژه شده بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها