رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف 45 دستگاه خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۳۶۲
توقیف 45 خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسین رحیمی گفت: در راستای اجرای بند هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی؛ طی 24 ساعت گذشته با تشدید اقدامات کنترلی 45 دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و از ادامه تردد آن ها در محورهای مواصلاتی پایتخت جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه 35درصد توقیف ها مربوط به خودروهای سنگین و کامیون هاست، افزود: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی موضوع را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یکماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودرو وی توقیف خواهد شد.

سردار رحیمی به وقوع 99 مورد تصادف جرحی و 72 مورد تصادف خسارتی در شبانه روز گذشته در پایتخت اشاره کرد و افزود: یکی از علل مهم تصادفات و تلفات ناشی از آن بی احتیاطی رانندگان است که امیدواریم با اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه، میزان تصادفات تا اندازه قابل توجهی کاهش یابد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت موفق شدند 186‏ موتورسیکلت متخلف که راکبان آنها فاقد گواهینامه و کلاه ایمنی بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها