رییس پلیس راهور تهران خبر داد:

توقیف 110خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف 110دستگاه خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال طی 24 ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۰۴۱
توقیف 110خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حسین رحیمی گفت: در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی 24 ساعت گذشته با تشدید اقدامات کنترلی 110دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و از ادامه تردد آن ها در محورهای مواصلاتی پایتخت جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه 18درصد توقیف خودروها مربوط به خودروهای سنگین و کامیون هاست، افزود: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودررو نسبت به پرداخت جریمه اقدام ننماید خودروی وی توقیف خواهد شد.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت تاکید کرد: 993 خودرو نیز به دلیل اینکه رانندگانشان تخلفاتی نظیر، سرعت و سبقت غیرمجاز، سد معبر، توقف در محل پارک مطلقاً ممنوع، به همراه نداشتن گواهینامه رانندگی و بیمه خودرو، نقص فنی و نداشتن برچسب معاینه فنی توقیف و به پارکینگ های سطح تهران بزرگ هدایت شدند.

وی در ادامه به بروز 43مورد تصادف جرحی و 80 مورد تصادف خسارتی در شبانه روز گذشته در تهران اشاره کرد و افزود: یکی از علل مهم وقوع تصادفات و تلفات ناشی از آن بی احتیاطی رانندگان است که امیدواریم با اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه ، میزان تصادفات تا اندازه قابل توجهی کاهش یابد.

رییس پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد:ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت موفق شدند 279 دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکب هایشان مرتکب تخلفاتی چون نداشتن گواهینامه،کلاه ایمنی و عبور از خط ویژه شده بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها