نیمکت جذاب خروس ها در برزیل

زیدان، دستیار دشان در تیم ملی فرانسه

بیل رکورد رونالدو را می زند

زیدان: خرید بیل برای رئال کاری ندارد

زین الدین زیدان اسطوره رئال که از او به عنوان سرمربی سال های آینده این باشگاه سلطنتی نام می برند گفت: خرید بیل 80 میلیون پوندی برای رئال کاری ندارد.
کد خبر: ۵۶۹۹۱۳
زیدان: خرید بیل برای رئال کاری ندارد


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی فرانسه که اکنون به عنوان مدیر ورزشی باشگاه رئال مشغول به فعالیت است ادعا کرد رئال شاید در روزهای آینده رکورد همه نقل و انتقالات تاریخ را با خرید گرث بیل بازیکن 23 ساله تاتنهام انگلستان بشکند.
زیدان با تاکید بر اینکه رکورد نقل و انتقالات در آستانه شکسته شدن است گفت: " صحبت کردن درباره آمدن بیل به رئال مادرید تعجب آور نیست، رئال تیمی است که توانایی خریدن هر بازیکنی را دارد . این توانایی آنقدر زیاد است که حتی ممکن است انتقال 80 میلیون یورویی رونالدو در تابستان 2010 تحت تاثیر قرار بگیرد و رکوردش شکسته شود. "
زیدان در ادامه گفت: " خیلی سخت است که گرث بیل را با همه توانایی هایش در یک تیم بزرگ که شانس زیادی برای قهرمانی در اروپا دارد نبینیم. "
اسطوره فوتبال فرانسه عنوان داشت: "تا آنجایی که من می دانم پنج تیم خواهان بیل هستند اما من فکر نمی کنم هیچ تیمی در دنیا به جز رئال مادرید توان خرید این بازیکن را داشته باشد. "

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها