اعتراف وزیراطلاعات رژیم صهیونیستی:

پیروزی با «بشار اسد» خواهد بود

حمایت 70 درصدی مردم سوریه از بشار اسد

پایگاه «ورلد تریبیون» نوشت بر اساس گزارش محرمانه ناتو، بیش از 70 درصد از مردم سوریه از حکومت بشار اسد حمایت می کنند.
کد خبر: ۵۶۸۵۰۷
حمایت 70 درصدی مردم سوریه از بشار اسد

روزنامه السفیر چاپ لبنان در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی به نقل از پایگاه «ورلد تریبیون» نوشت با توجه به داده هایی که پیمان ناتو جمع آوری کرده است، پس از گذشت بیش از دو سال از آغاز بحران سوریه،موازنه در میان مردم این کشور در حال تغییر کردن به نفع رژیم بشار اسد است.

پیمان ناتو به اطلاعاتی استناد کرده است که فعالان غربی و سازمان های بین المللی آن را جمع آوری کرده‌اند.  این اطلاعات نشان میدهد بیشتر مردم سوریه، متوجه خطر سلطه سازمان القاعده بر انقلاب شده اند از این رو حمایت از بشار اسد را ترجیح می دهند.

یک منبع غربی آگاه به اطلاعات ناتو می گوید: «مردم از جنگ خسته شده اند در حالی که از جهادی‌ها بیشتر از بشار اسد نفرت دارند». این منبع می افزاید «بشار اسد به شکل اساسی در این جنگ برنده می شود زیرا مردم سوریه با وی علیه انقلابیون همکاری می کنند».

طبق اطلاعات ناتو، 70 درصد از مردم سوریه از رژیم بشار اسد حمایت می کنند، 20 درصد هم موضع بی طرفی را اتخاذ کرده اند و تنها 10 درصد از آنها از مخالفان مسلح حمایت می کنند.

براساس گزارش ناتو، مردم سوریه ظرف شش ماه اخیر موضع خود را تعدیل کرده اند و این تغییر موضع، مشخصا در میان مردم سنی مذهب ملاحظه شده است.

منبع یادشده می گوید «اهل سنت بشار اسد را دوست ندارند، ولی بیشتر آنها از حمایت از انقلاب دست برداشته اند» وی می افزاید «تنها گروههای مسلح خارجی تحت حمایت قطر و عربستان می مانند که به نظر اهل سنت آنها از بشار اسد بدتر هستند». (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها