کشته شدن تروریست هایی از چچن، اندونزی، عربستان و اردن

تلفات سنگین مزدوران محور ضد سوری

کمین دوم حزب‌الله لبنان برای جبهه النصره

کشته شدن 38 تروریست سوری

حزب الله لبنان در دو کمین خود برای عناصر جبهه تروریستی النصره در خاک لبنان 38 تروریست سوری را به هلاکت رساند.
کد خبر: ۵۶۸۴۰۲
کشته شدن 38 تروریست سوری

یک منبع نزدیک به حزب‌الله لبنان در تشریح کمین دیروز نیروهای مقاومت برای عناصر جبهه تروریستی النصره در خاک این کشور به روزنامه کویتی الرأی گفت که یک تیم از تروریست‌های جبهه النصره متشکل از 25 نفر دو شب پیش از الزبدانی خارج شدند و به سمت منطقه سرگابا در مرزهای لبنان با سوریه حرکت کردند،‌ آنها سعی داشتند موشک‌هایی را برای هدف قرار دادن منطقه النبی شیث در خاک لبنان کار بگذارند اما عناصر حزب الله با قرار دادن این کمین موفق شدند 17 تن از این تروریست‌ها را که از تابعیت‌های مختلف بودند، از پای درآورند.

این منابع ادامه دادند که تیم دیگری از جبهه النصره صبح دیروز برای عقب بردن جنازه های کشته شده ها و بازگرداندن موشک‌های موجود وارد عمل شدند و آنها نیز در کمین نیروهای حزب الله گرفتار شدند که در این عملیات نیز 21 تروریست جبهه النصره کشته شدند. به این ترتیب میزان کل تلفات تروریستی های النصره در درگیری با حزب‌الله لبنان به  38 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، کمین‌های حزب الله در راستای تصمیمات اتخاذ شده از سوی مقامات این حزب برای جلوگیری از عملیات پرتاب موشک به سمت بخش‌های مختلف لبنان در نوار مرزی با سوریه دنبال می‌شود. این منبع از شهادت یکی از عناصر حزب الله لبنان و زخمی شدن 4 نفر دیگر در این دو عملیات خبر داد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها